Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: GTA IV

Soort design: Sig

Size design: M.N.U

Render: Mag

Animatie: Nee

Tijd van inlevering:Maakt niet uit.

Opmerking:Succes!M'n eerste sig met PS.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel ... Ik lever hem vandaag nog in.

Het is wel een premade, want ik kon maar geen inspiratie vinden:

gtaivpngkm6.png

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Miek: Ik vind die van jou iets aan de donkere kant. Maar de witte kaart (volgens mij gekopieërd) staat wel goed bij het zwarte. Net zoals de letters. Die staan ook in het wit. Die man vind ik niet zo mooi, bij een zwarte achtergrond. Het enige wat je ervan kan zin zijn de wangen en de gele strepen.

Hanneswasco: Hele mooie signature. Mooie kleur ook. Dan je naam, die past er ook heel goed bij. Dat 'Grand Theft Auto IV is ook goed gelukt. Vooral bij de achtergrond. Witte letters, met zwarte render. Perfect :D

Stem: Hanneswasco!

Vote: Hannes

Miek:

Het ziet er een beetje uit alsof alles erop is geplakt. Niko is er dus gewoon op geplakt. GTAForum is gewoon achter niko geplakt en komt er niet goed uit. Alles is er gewoon op geplakt.

Rate: 5/10

Hannes:

Nou Hanneswasco, weer een mooi staaltje werk :Y

Hiet ziet er eigenlijk gewoon uit als een plaatje met tekst, maar ik weet niet of dat zo is. Maar hij ziet er in iedergeval heel mooi uit. Het logo van IV is niet te groot en (ik) vind de naam ook niet te groot. De gloed die over Liberty City heen 'valt', ziet er perfect uit. Kortom: een prachtige signature al mag ik zelf zeggen.

Rate: 9/10! :Y

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Vote : Hanneswasco

Miek

Je hebt een leuke sig, maar heel erg basic, met slechte overgangen en slechte tekst.

5/10

Hanneswasco

Je hebt een leuke sig, ook basic maar er zit toch meer leuke effecten in zoals het oranje,

je tekst past er wel goed bij.

6,5/10

Bewerkt: door Traser

Miek:

Ik vind je sig een beetje simpel.Hij is donker,en Niko is onduidelijk. Ook GtaForum komt niet goed uit,Niko staat er overheen.

5/10

Hanneswasco:

Een erg leuke sig! De kleur is erg mooi,en ook de tekst is ook heel mooi.

Mijn stem: Hanneswasco

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

ik stem op n iek omdat ihj me vriend is.

niek 10/10

die andere 4/10 die is saai

Geplaatst:

Hanneswasco heeft een mooie lucht foto.En inderdaad die van miek is geplakt.

En Hannes heeft mooie grapchics/plaatje.Mijn stem Hanneswasco

Geplaatst:

niek 10/10

Het lijkt mij niet de bedoeling dat je op iemand gaat stemmen omdat hij je vriend is.

Ik stem ook voor Miek, hij moet winnen ! _O_

Wat is dit nou weer voor vote? Nu ik!

Miek

Het ziet er nogal saai en geplakt uit. Alles is zwart en ik zie geen enkele andere kleur. 3x niks aan die hele signature. Wel zie ik dat je PS hebt gebruikt (of je hebt alles simpelweg door een ander laten doen), maar het is niet mooi geknipt want ik zie een randje door het midden lopen.

4/10

Hanneswasco (<- Krijt rulez!)

Op het eerste gezicht ziet hij er mooi uit, maar niet logisch. Want ik kan zo zien dat hij van "de" website afkomt en daar is hij in het nacht. En jij hebt er met wat dingetjes ochtend van gemaakt. Dus zie je nu lichten in huizen waar het eigenlijk niet hoeft. Verder is hij wel mooi, alleen dat rechtsonder "Grand Theft Auto" moet je net als de rest een beetje inblenden. Dan was hij perfect. Jouw naam is (niet de naam van de naam, maar het uiterlijk van de naam) is ronduit geweldig :klap: . Het is niet moeilijk te maken maar toch goed :tu: . Verder nog een opmerking of Liberty City airlines boven de stad, voortaan wel iets lichter maken.

8,9/10

Vote Hanneswasco

_O_

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

niek 10/10

Stem gewoon eerlijk,vriendjes politiek man!

Dan stem ik voor hannes:mooie sign man ;)

Stem:Hannes

Geplaatst:

Sorry Miek, maar okè 6.0.

En ik heb geen beschrijving bij beide plaatjes dus ook voor Hannes niet, voor jou een 8 man super :tu: !

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...