hank_187 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 mowaah die andere is a) PREMDADE b) SAAI c) LUCHT d) een plaatje daaorm MIEK 10/10
Visser23 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 mowaah die andere is a) PREMDADE b) SAAI c) LUCHT d) een plaatje daaorm MIEK 10/10 @Hank: 1) Als het saai is, kan je dan even uitleggen waarom het saai is? 2) Wat is er met die lucht, dat is toch mooi! Zo niet? Uitleg. 3) Een plaatje, ja dat is meestal zo he Sterker nog, dat is altijd zo. En die van Miek is gekopieërd, dus ik weet niet wat je daar leuker aan vindt. 4) Oneerlijk he, als je voor je vriend gaat stemmen. Als je dat wilt doen, ga dan naar een ander forum 5) Post wat uitgebreider, des te leuker voor de lezers, en de strijders
Dizzee Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb alle posts die offtopic waren en die geen stem was verwijderd. (de post van visser23 laat ik nog staan want hank en sommige anderen kunnen er wat van leren) Geef je stem, met de nodige uitleg waarom je voor hem/haar stemt. Of post gewoon niet, bij voorbaat dank.
Dizzee Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Battle afgelopen; Winnaar: Hanneswasco Verliezer: Miek Hanneswasco, jij krijgt 1 punt erbij in de ranking. en updated.
Recommended Posts