Jump to content

GAMEINVITE PROBLEEM

naokske

Recommended Posts

Als een friend van mij een party maakt en hij stuurt mij een game invite, accepteer ik die maar , staat er bijna altijd: This gamesession does not longer exist terwijl het wel nog bestaat... Heel irritant, dit is ook als iemand zonder party een game invite doet.... Er zijn nog vele mensen die dit probleem hebben .

Ik heb dit probleem op mn XBOX 360.... 90% van de kere dak probeer gaat et gewn ni en soms helemaal niet.....

En ja al mijn netwerk verbindingen werken perfect, bij andere games zoals COD4 en GoW em ek geen probleme....

Nog iemand die dit voor heeft...?

Ik hoop echt dat Rockstar zo snel mogelijk met een update komt , niet alleen vo de PS3 maar ook voor de XBOX 360 !!

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Delen op andere websites

kunnen er dan updates komen voor de XBox?

on topic:

kan je wel online als je met andere mensen gaat spelen?

dus niet party mode, maar die andere (naam vergeten, is de bovenste optie als je op Multiplayer hebt geklikt)

dan zou het kunnen zijn dat je ports moet forwarden, kijk dan bij de andere online topics hier...

Delen op andere websites

kunnen er dan updates komen voor de XBox?

on topic:

kan je wel online als je met andere mensen gaat spelen?

dus niet party mode, maar die andere (naam vergeten, is de bovenste optie als je op Multiplayer hebt geklikt)

dan zou het kunnen zijn dat je ports moet forwarden, kijk dan bij de andere online topics hier...

Er zijn geen updates voor. Je moet gewoon een aantal poorten openknallen en je firewall uitzetten. Of als de optie UPnP in je router zit, probeer dat eens aan te schakelen.

EDIT: @naokske: Ik wil je wel helpen aan informatie, maar dan wil ik even het merk + type van je router weten. Post die even en ik zal je helpen...

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

Thx

Kheb een :

Philips ADSL Modem Multiservices PSTN VOICE V2

Model: CIA6720NB/18

Kem btw de poorten UTP 88 , UTP 3074 , TCP 3074 en UTP 7777 open gezet

Ook heb ik de DMZ aangezet.

Grtz

Delen op andere websites

Thx

Kheb een :

Philips ADSL Modem Multiservices PSTN VOICE V2

Model: CIA6720NB/18

Kem btw de poorten UTP 88 , UTP 3074 , TCP 3074 en UTP 7777 open gezet

Ook heb ik de DMZ aangezet.

Grtz

Die router is een speciaal voor Belgacom gemaakte router. Wat het probleem is, is dat ik er verder niks over kan vinden! :( En erger nog, als ik een handleiding probeer te zoeken krijg ik heel weinig keuze en het is nog in het frans ook! Laat ik die taal nou net niet spreken! Wat ik wel aan je uit kan leggen is dat het geen UTP maar UDP is. En zowel poort 88 als poort 3074 moeten allebij open hebben staan (UDP/TCP combo dus). Zoals jij het hier schrijft, is dat je poort 88 UDP-only hebt gemaakt... Hopelijk voor je is dát de fout. Zoniet, dan houdt een firewall misschien iets tegen in je router. Anders zou ik het ook niet weten, want ik heb er geen info over kunnen vinden over die router van je.

Delen op andere websites

OK ksal da is probere

THX

:D :D :D:Y :Y :Y:cya: :cya: :cya::tu: :tu:

BTW: kan et ni zijn da et nix te make eeft met mijn router/internetverbinding? Kijk maar naar alle andere problemen met de MP van GTA IV. Misch. ligt et gewn aan ROCKSTAR??? Want als ik de network test doe op mn xbox 360 staat der : OPEN. Dus misch. eeft et nix met portforwarden te make?

Bewerkt: door naokske
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...