kevin schilder Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 weet iemand waar mischien een Binco zit. Ik heb eens gehoord dat er een in Algoquin zit maar die kan ik niet vinden. Reageren
niko belic Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 bingo zit niet in gta 4 allen russian schop modo en perseus Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Rockstar Games heeft Binco niet in GTA IV geplaatst alleen wel Pro Laps,maar daar kan je helaas niet binnen .Je kan wel in Perseus,The Russian Shop,Modo enzovoorts binnen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb een oude vrachtwagen gezien die nog heel vaag het Binco logo op de zijkant had staan. Met natuurlijk de slang "More trash for less cash" Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ja dat kan wel zijn,die vrachtwagen heb ik ook wel eens gezien maar toen dacht ik wel dat Binco erin zat maar blijkbaar was het toch niet,en had ik dat helaas mis Reageren
Remy101 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 er is ook een didier sarch van sa maar daar kan je ook niet im en nog een Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.