Fuffie Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik had vandaag even geprobeerd om PS2 spellen op een PS3 te spelen, alleen het is niet gelukt want hij geeft steeds een melding. Heb ik een update nodig ? MVG, Fuffie. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Heb je een 40 GB Playstation 3 of een 60 GB? Als je een 40 hebt dan zal het spijtig genoeg niet mogelijk zijn om Playstation 2 games af te spelen, wel kan je PS1 games afspelen maar daar ben je in dit geval tuurlijk niks mee. Als je toch een 60 GB Playstation hebt zou het gewoon vanzelf moeten werken. Echter heb ik geen 60 GB Playstation dus het zou kunnen dat je vooraf iets moet doen voor het te laten werken. Indien het zo is, zou een ander lid dat dan willen vermelden? Hopelijk weet je nu genoeg , GTA-Freak2 Reageren
Mikehordijk Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb de 60GB versie en ik kan PS2 spellen erop spelen, maar niet allemaal. Op een of andere site staat een lijst met spellen welke je dan wel of niet kan spelen, ligt aan de versie van het spel. Gr Mikehordijk Reageren
M4X Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb de 60GB versie en ik kan PS2 spellen erop spelen, maar niet allemaal. Op een of andere site staat een lijst met spellen welke je dan wel of niet kan spelen, ligt aan de versie van het spel. Gr Mikehordijk Inderdaad, en die lijst kan je hier vinden om precies te zijn. Veel succes, en ik hoop dan maar voor je dat je de 60GB versie hebt met de goede PS2 of PS One spellen Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Nee, ik heb de 40 versie Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Nee, ik heb de 40 versie Ik ook Maar op dat forum zeggen ze dat misschien de volgende E3, dat Sony gaat showen dat je PS2 spellen van PSN kunt gaan downloaden, voor een prijsje, en dus toch Backward Compatible word. Kijk maar: Klik hier! Hoopt dat dit door gaat voor de 40GB PS3, want dan ga ik GT4 halen, ik wil GT4 zo snel mogelijk spelen, en GT5 moeten we nog 3 kwart jaar op wachten, helaas. Later, Bewerkt: 1 juli 2008 door FerryN Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 heb ik ook is het echt dan niet mogelijk om ps2 spellen erop te spelen ....ik dacht daj je sommige er wel op kan laten spelen met zoveel iets kweet niet meer wat dat was Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 heb ik ook is het echt dan niet mogelijk om ps2 spellen erop te spelen ....ik dacht daj je sommige er wel op kan laten spelen met zoveel iets kweet niet meer wat dat was De 60 gig versie kan dat wel, maar de 40 gig weer niet. Maar er zijn plaatjes opgedoken dat je ziet dat er Playstation 2 spellen op Store staan. Dus als dit waar is en er komt, dan moet de 40 gig BC worden. Dus laten we dat hopen. Later, Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik heb ook een 40 GB versie en ik heb ook nog ontzettend veel Ps2 spellen alleen ik vind de Ps3 spellen veel beter dus ik zit er niet echt mee en als ik dan wel eens een keer een van de Ps2 spellen wil doen zet ik gewoon mijn Ps2 weer even aan, zoveel moeite is dat nou ook weer niet. Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik heb ook een 40 GB versie en ik heb ook nog ontzettend veel Ps2 spellen alleen ik vind de Ps3 spellen veel beter dus ik zit er niet echt mee en als ik dan wel eens een keer een van de Ps2 spellen wil doen zet ik gewoon mijn Ps2 weer even aan, zoveel moeite is dat nou ook weer niet. Wel voor mensen zonder een PS2 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 heb ik ook is het echt dan niet mogelijk om ps2 spellen erop te spelen ....ik dacht daj je sommige er wel op kan laten spelen met zoveel iets kweet niet meer wat dat was De 60 gig versie kan dat wel, maar de 40 gig weer niet. Maar er zijn plaatjes opgedoken dat je ziet dat er Playstation 2 spellen op Store staan. Dus als dit waar is en er komt, dan moet de 40 gig BC worden. Dus laten we dat hopen. Later, w8 ik vat je niet helemaal dus je bedoelt dat er een update komt voor ps3 zodat je ps2 spelletjes erop kan spelen??.....en als dit waar is is het dan gratis of moet je ook betalen ervoor Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 heb ik ook is het echt dan niet mogelijk om ps2 spellen erop te spelen ....ik dacht daj je sommige er wel op kan laten spelen met zoveel iets kweet niet meer wat dat was De 60 gig versie kan dat wel, maar de 40 gig weer niet. Maar er zijn plaatjes opgedoken dat je ziet dat er Playstation 2 spellen op Store staan. Dus als dit waar is en er komt, dan moet de 40 gig BC worden. Dus laten we dat hopen. Later, w8 ik vat je niet helemaal dus je bedoelt dat er een update komt voor ps3 zodat je ps2 spelletjes erop kan spelen??.....en als dit waar is is het dan gratis of moet je ook betalen ervoor Ik neem aan, (als dit waar is, wat ik hoop,), dat je dan gratis gewoon PS2 spellen erop kan spelen via een patch, maar voor de PS2 spellen te downloaden van de Store dat je daar wel voor moet betalen. Hetzelfde als de PSX spellen, sommige zijn te downloaden voor een zacht prijsje. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 heb ik ook is het echt dan niet mogelijk om ps2 spellen erop te spelen ....ik dacht daj je sommige er wel op kan laten spelen met zoveel iets kweet niet meer wat dat was De 60 gig versie kan dat wel, maar de 40 gig weer niet. Maar er zijn plaatjes opgedoken dat je ziet dat er Playstation 2 spellen op Store staan. Dus als dit waar is en er komt, dan moet de 40 gig BC worden. Dus laten we dat hopen. Later, w8 ik vat je niet helemaal dus je bedoelt dat er een update komt voor ps3 zodat je ps2 spelletjes erop kan spelen??.....en als dit waar is is het dan gratis of moet je ook betalen ervoor Ik neem aan, (als dit waar is, wat ik hoop,), dat je dan gratis gewoon PS2 spellen erop kan spelen via een patch, maar voor de PS2 spellen te downloaden van de Store dat je daar wel voor moet betalen. Hetzelfde als de PSX spellen, sommige zijn te downloaden voor een zacht prijsje. hhmmm ok maar je kan ze niet via een cd afspelen?? Reageren
FerryN Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 hhmmm ok maar je kan ze niet via een cd afspelen?? Denk het wel, omdat de PS3 dan BC word. En anders zou ik het aftrekkerij zijn. Later, Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) aah lekker dan dan kan ik gwn me ps2 spelletjes houden en wachten tot de update eraan kompt verbeter me als ik fout zit Bewerkt: 2 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.