-Niels- Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Het spel opzich ziet er mooi uit! Maar denk dat het niet zo goed verkoopt als GTA SA! Reageren
Warrior Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 weeet iemand de offiecele site Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 weeet iemand de offiecele site Ja dat vraag ik me ook af Reageren
arnie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Het ziet er me wel een cool spel, ik denk toch dat het niet kan tippen aan san andreas. Ik vond de trailer van san andreas toch wel indrukwekkender. Het zou toch wel cool zijn om met de hele( zonder 'the game')g-unit een winkel te overvallen :lol: Reageren
Warrior Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 weeet iemand de offiecele site Ja dat vraag ik me ook af er is wel een site erover hij heet www.bulletproofgame.com maar er staat alleen een trailer en wat links geen egte info Reageren
basb Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 www.50centbulletproof.com voor nieuwe screens filmpjes etc. je moet wel 18 jaar en ouder zijn.. Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hij is nu Uit ik heb em eergister in de winkel zien liggen daar kunje alle games uitprobere. ziet er echt vet uit maar wel een beetje nageaapt van GTA SA. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb hem vandaag gekocht, en hij is vet. Reageren
basb Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Grappemakers.. 50 cent: bulletproof EAN: 3348542199231 FISID: 691864 Soort Drager: playstation 2 Genre: aktie games Release datum: 01-03-2006 <---- Hij is nu Uit ik heb em eergister in de winkel zien liggen daar kunje alle games uitprobere.ziet er echt vet uit maar wel een beetje nageaapt van GTA SA. Jij had zeker kleppen op je ogen toen je het speelde niks van gta SA gejat..:s je hebt geen vrijheid zoals in SA:S Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hij is al wel uit hoor. Dus niet zo zeuren. Reageren
basb Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Hij is al wel uit hoor.Dus niet zo zeuren. Ik zei wat er bij freerecord shop stond maar hij is inderdaad al uit.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind de game bulletproof heel goed ,echt een goed verhaal enz . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.