Jump to content

PS2 leest de disc helemaal niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit al 3 weken met het probleem als ik de ps2 opstart met een disc erin dat het spel niet wordt op gestart maar de playstation wel. Het lijkt net of er geen dusc in de ps2 zit zit als ik hem aan zet. Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Doen andere spellen het wel in je PS2? Mocht je geen ander PS2 spel hebben kan je ook een DVD film of muziek CD erin doen.

Geplaatst:

geen een ander spel werkt ik heb vandag dus een nieuw spel gekogt. En het is knap vervelend als ik dat niet kan uitproberen.

Geplaatst:

Ik heb het ook 1 keer gehad maar dat was maar met 1 disc als ik een nieuwe derin deet dee die het gewoon :7

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is je laser stuk of vuil. Je kan zo'n reinigings cd erin doen. Dan ff laten draaien. Daarna opnieuw proberen.

Als dit niet helpt is je laser stuk dan kan je ofwel : - Laser laten herstellen

- Nieuwe ps2 aanschaffen (wat voordeliger zou uitkomen)

Bewerkt: door moechy
Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan hem niet laten draaien de ps2 doet of er geen disc in zit. Het is zo gebeurd. Ik was een spel aan het spellen ik denk ik ga ff een ander spel doen. Ik doe de andere er in en hij doet het niet dit heb ik vaker maar dat duurt dan een dag nu is het 3 weken

Bewerkt: door Vic Vanc
Geplaatst:
Ik kan hem niet laten draaien de ps2 doet of er geen disc in zit. Het is zo gebeurd. Ik was een spel aan het spellen ik denk ik ga ff een ander spel doen. Ik doe de andere er in en hij doet het niet dit heb ik vaker maar dat duurt dan een dag nu is het 3 weken
Welke game zat er eerst in,misschien kan het daar door ook komen.
Geplaatst:

FIFA World Cup Germany 2006 maar die speel ik heel vaak

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik zit al 3 weken met het probleem als ik de ps2 opstart met een disc erin dat het spel niet wordt op gestart maar de playstation wel. Het lijkt net of er geen dusc in de ps2 zit zit als ik hem aan zet. Wie kan mij helpen?

dat komt zeker door te veel cheats te gebruiken...had ik ook gedaan

het laten repareren werkt echt niet dus liever koop je een andere game concole :Y

• 10 maanden later...
Geplaatst:
Volgens mij is je laser stuk of vuil. Je kan zo'n reinigings cd erin doen. Dan ff laten draaien. Daarna opnieuw proberen.

Als dit niet helpt is je laser stuk dan kan je ofwel : - Laser laten herstellen

- Nieuwe ps2 aanschaffen (wat voordeliger zou uitkomen)

waar kan je zo'n reinigings cd kopen?

a.u.b. reageer!

Geplaatst:

dat komt zeker door te veel cheats te gebruiken...had ik ook gedaan

het laten repareren werkt echt niet dus liever koop je een andere game concole :Y

soms moet je er ook ff een ventilator op zetten, want dan is ie mischien overhit :tu:

ps: ga ik nu proberen (dat heb ik wel eens gehoord) :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...