Robienske Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2004 Hallo Ik zit met een probleem. Ik ben ooit een herbegonnen met vice city na de mission da je lance moet killen. Toen ik hem gekilld had had ik 62 procent. Nu heb ik al 65 procent en moet hem nog steeds niet killen. IK heb wel de bootyard mission niet uitgespeeld. Zou het daardoor kunnen zijn? Antwoord astublieft. p.s. het is op pc Groetjes Robin :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2004 Wat is je vraag precies?? De 100 % haal je niet alleen door missies, maar ook door Unique Stunt Jumps en Sub-missions ( Zoals Viligante, Taxi Driver, Pizza Driver ) Je moet dus ook alle Hidden Packages hebben. Je moet ook een bepaald aantal voetgangers, auto's en helikopters gemold hebben geloof ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Dankjewel. Ik zal dan wel wat killen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Je moet ook een bepaald aantal voetgangers, auto's en helikopters gemold hebben geloof ik.. Waarom nu weer gelijk zo agressief? Nee, dat hoeft niet, maar het percentage hangt inderdaad niet alleen van de missies af, maar ook van zo'n beetje alles wat je verder nog in GTA VC kan uitspoken; hidden packages, Kill Frenzies, races, etc. Dus je zal nu meer 'submissies' gedaan hebben dan in je vorige savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.