PiekeTheCat Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Yu, Mijn lievelings wapen is een Desert Eagle (ook wel deagle genoemd). Mijn vraag is nu:na hoeveel percent kan je hem kopen? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 percentage weet ik niet, hangt er ook van af, maar je kan hem (bij de wapenwinkel, niet LJ) kopen na je een missie voor Ray Boccino hebt gedaan, namelijk Museum Piece[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Volgens mij helemaal niet Ik had hem van die verkoper gestolen toen ik hem neerschoot Deagle is trouwens ook mn favo, ik vind het echt heerlijk om headshots ermee te geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 je kan hem legaal KOPEN bij de missie die ik net genoemd heb, verder kan je die verkrijgen van de verkoper, of door hem van Playboy X te jatten voor hij hem op de grond gooit (als je kiest om te vermoorden)[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Wat ik zelf heb gedaan is in het begin van het spel een pistol met volle ammo te kopen van LJ (is maar 2000 ofzo) en daarna een DE oppakken van een van de vele vindplaatsen, (ze delen ammo) had m zelf gehaald op die grote opslagtanks in het noordoosten van het eerste eiland bij het vliegveld (waar je begint dus), voor alle andere vindplaatsen kan je hier kijken. Bewerkt: 14 juni 2008 door Dx11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Gooid playboy hem op de grond als je hem dood? Niet opgevallen [/font] SPOILER! Hoewel ik denk dat de meeste er al voorbij zijn XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.