HardBase Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 heeft iemand dit ook ervaren?, dat je lekker aan het gamen bent en even kort weg bent geweest (eender om welke reden) en daarna weer lekker verder zal gamen maar dan ineens al je wapens spoorloos zijn verdwenen? zo ja, hoe kan dat en hoe kan ik het in het vervolg voorkomen of ze nog ergens terughalen vr. groeten van hardbase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 heeft iemand dit ook ervaren?, dat je lekker aan het gamen bent en even kort weg bent geweest (eender om welke reden) en daarna weer lekker verder zal gamen maar dan ineens al je wapens spoorloos zijn verdwenen?zo ja, hoe kan dat en hoe kan ik het in het vervolg voorkomen of ze nog ergens terughalen vr. groeten van hardbase Je raakt je wapens alleen kwijt als je gearresteerd bent, Busted niet maar wel raar als je niet gearresteerd bent en dan toch je wapens krijg raakt. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 heeft iemand dit ook ervaren?, dat je lekker aan het gamen bent en even kort weg bent geweest (eender om welke reden) en daarna weer lekker verder zal gamen maar dan ineens al je wapens spoorloos zijn verdwenen?zo ja, hoe kan dat en hoe kan ik het in het vervolg voorkomen of ze nog ergens terughalen vr. groeten van hardbase Je raakt je wapens alleen kwijt als je gearresteerd bent, Busted niet maar wel raar als je niet gearresteerd bent en dan toch je wapens krijg raakt. Later Dan zal ie inderdaad wel gewoon gearresteerd zijn. Misschien stond Niko weer aan z'n ballen te krabben en besloot een agent hem maar in te sluiten wegens sexuele intimidatie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Mischien droeg ie een wapen en zag iemand op straat dat en heeft ie de politie gebeld. Doen ze wel eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.