Jump to content

niko rijdt als een wijf


bjorn258

Recommended Posts

Is het jullie ook opgevallen dat niko als een wijf rijdt. Hij houdt zijn handen op 11 en 1 uur. Ziet er naar mijn mening heel raar uit.

Hoe moet hij anders rijden?

Zoals CJ in SA?

Link to comment
Delen op andere websites

Boeiend hoe hij z'n handen op het stuur heeft zeg :duh:

Ga je nu ook het spel terugbrengen naar de winkel?

Als je daar al op gaat letten...

Edit: Het is ook nog eens realistisch volgens mij, als jij net nieuw in een vreemd land komt wat gemaakt is voor veel autoverkeer en dus heel druk is dan ga je toch niet als een macho 1 arm uit het raampje hangen en 1 aan het stuur?

Link to comment
Delen op andere websites

SERIEUS!? IK GA ROCKSTAR AANKLAGEN MAN! ECHT VRESELIJK.

FF to the point maakt toch geen reet uit, het gaat om het rijden niet om hoe Niko rijdt...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar ik ga ervanuit dat dit is omwille van de phsics wanneer je stuurt. Jee ziet Niko namelijk het stuur ook "overpakken" zoals dat heet. Draai je camera eens naast je auto en stuur dan heel langzaam, dan kan je dat heel mooi zien!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar ik ga ervanuit dat dit is omwille van de phsics wanneer je stuurt. Jee ziet Niko namelijk het stuur ook "overpakken" zoals dat heet. Draai je camera eens naast je auto en stuur dan heel langzaam, dan kan je dat heel mooi zien!! :tu:

dat is me ook al opgevallen. Maar de stuur draaid niet rond.

Link to comment
Delen op andere websites

Met rijles wordt het befaamde 'handen op 11:00 & 13:00 uur' ook aangeleerd. Niko heeft dus in ieder geval nog 'iets' aan praktijklessen overgehouden... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind juist dat het rijden beter is geworden. Het sturen ziet er veel realistischer uit dan in de vorige GTA's en als je met de camera gaat draaien in de auto dan kijkt Niko ook dezelfde kant op als jij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het auto rijden ook een stuk realistischer geworden. Misschien rijdt de persoon die achter de PS3/XBOX 360 zit als een wijf in GTA IV ? :clown: xD, dat kan ook nog ;) Wat maakt het toch uit dat Niko z'n handen nou op 11 uur en op 1 uur heeft. Zolang de auto maar rijdt.. ;)

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...