justin111 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Met rijles wordt het befaamde 'handen op 11:00 & 13:00 uur' ook aangeleerd. Niko heeft dus in ieder geval nog 'iets' aan praktijklessen overgehouden... klopt alleen heet het de tien voor 2 houding ofzo dacht ik. mr ff to the point het balt geen zak hoe die zijn handen aan het stuur houd. mr hij vergeet idd soms te schakelen en dan hoor dat ook echt ik vind het wel vet soms wat irritant maar wel realistisch
sweetsticks Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Met rijles wordt het befaamde 'handen op 11:00 & 13:00 uur' ook aangeleerd. Niko heeft dus in ieder geval nog 'iets' aan praktijklessen overgehouden... klopt alleen heet het de tien voor 2 houding ofzo dacht ik. mr ff to the point het balt geen zak hoe die zijn handen aan het stuur houd. mr hij vergeet idd soms te schakelen en dan hoor dat ook echt ik vind het wel vet soms wat irritant maar wel realistisch Hij vergeet niet te schakelen, maar amerikaanse auto's zijn 9 van de 10 keer automaat... dus ook weer opgelost. aan de topicstarter, Jij bent zeker zoiemand die het stoer vindt om 1 hand op het stuur te hebben, op 12 uur, de andere hand op de versnellingspook, dan scheef onderuit gezakt in je stoel zitten, je petje op en de boemboem muziek knetterhard aan.... nee, da's lekker stoer........
Hayte Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Met rijles wordt het befaamde 'handen op 11:00 & 13:00 uur' ook aangeleerd. Niko heeft dus in ieder geval nog 'iets' aan praktijklessen overgehouden... klopt alleen heet het de tien voor 2 houding ofzo dacht ik. mr ff to the point het balt geen zak hoe die zijn handen aan het stuur houd. mr hij vergeet idd soms te schakelen en dan hoor dat ook echt ik vind het wel vet soms wat irritant maar wel realistisch Hij vergeet niet te schakelen, maar amerikaanse auto's zijn 9 van de 10 keer automaat... dus ook weer opgelost. aan de topicstarter, Jij bent zeker zoiemand die het stoer vindt om 1 hand op het stuur te hebben, op 12 uur, de andere hand op de versnellingspook, dan scheef onderuit gezakt in je stoel zitten, je petje op en de boemboem muziek knetterhard aan.... nee, da's lekker stoer........ tot je onder een vrachtwagen ligt on topic: ff serieus, als je in een nieuw land bent, geen idee hoe het daar allemaal werkt (soms met een of andere maffia baas (z'n dochter[/font]) in de auto) dan ga je daar toch wel met twee handen op het stuur? en waarom let je daar op, gast, je hebt zo'n hele mooie wereld zoals Liberty City, genoeg te doen, en dan ga jij opletten hoe hij het stuur vast pakt? wtf?
W1ckeD Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 hij vergeet vaak te schakelen wat wil je daarmee zeggen Dat de auto's heel vaak overtoeren draaien. xD Ik vind het soms wel nice hoe Niko zijn hand op het stuur heeft vooral als hij achteruit rijd.
Gta Bram Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) DIT IS NET ZO'N SOORT TOPIC ALS DIE VAN: DE NUMMERPLATEN ZIJN HETZELFDE! waar maak je je toch druk om???? Bewerkt: 17 juni 2008 door Gta Bram
PSP Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 hij vergeet vaak te schakelen in Amerika hebben bijna alle auto's automatische versnellingsbak (dus schakelen=overbodig) is het trouwens iemand al opgevallen dat als je op de klaxon duwt, Niko dit ook effectief doet
1974 Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Het gaat er toch om of je de game kan spelen,niet van*hij rijdt als een wijf* of *het is niet realishit*genoeg,wat zou het,je kan het toch spelen...DOE DAT DAN OOK.
Puma Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Wist je, dat als Niko een scheet laat, z'n konthaar ook meewaait? Nee kom op zeg, maak je d'r nou niet zo druk om, het is maar een spelletje. Als ze álles 100% realistisch zouden moeten maken zouden ze over 300 jaar nog niet klaar zijn. Check liever wat wél realistisch is en verbaas je daarover.
Swiggers Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Wist je, dat als Niko een scheet laat, z'n konthaar ook meewaait? Nee kom op zeg, maak je d'r nou niet zo druk om, het is maar een spelletje. Als ze álles 100% realistisch zouden moeten maken zouden ze over 300 jaar nog niet klaar zijn.Check liever wat wél realistisch is en verbaas je daarover. Haha..
Recommended Posts