Rullez Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb vorige week de demo van Bad Company gedownload en ik moet zeggen deze shooter is zowel online als offline erg gelikt. Nou was ik op Bartsmit.com en daar zach ik staan The Gold Edition voor de zelfde prijs als de gewone versie. Nou heb ik een paar vraagjes over Bad Company. Is The Gold Edition echt net zo goedkoop als de normale versie?, liggen de speciale editions van games gewoon in de rekken of moet ik erom vragen/bestellen? en wanneer komt de game nou eigenlijk, want in de demo staat tussen die en die datum daar zit iets van een week tussen. Heeft de game dan geen vaste release datum? Reageren
chasmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 BF bad companie, is idd een erg goede game. Na dat ik de demo heb gespeelt heb ik hem direct besteld (gereserveerd). Nou is mijn vraag, wat is het verschil tussen de gold en de gewone? De release is dacht ik de 27e juni. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 BF bad companie, is idd een erg goede game.Na dat ik de demo heb gespeelt heb ik hem direct besteld (gereserveerd). Nou is mijn vraag, wat is het verschil tussen de gold en de gewone? De release is dacht ik de 27e juni. Er zit een poster bij, je heb ingame vanaf het begin 3 gouden wapens en je krijg nog wat extra filmpjes. Reageren
Stunna Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Release date is 26 Juni. Bij de Gold Edition, krijg je al vijf wapens, die je normaal pas unlockt als je op het hoogste level (21) zit. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ja maar op www.findallfive.com krijg je instructies om hoe je die wapens krijgt zonder de gold edition. Reageren
Stunna Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat zijn niet de wapens die je in de Gold Edition krijgt. Dat zijn wapens die je alleen kan unlocken op die manier. Die van Gold Edition kan je krijgen door die te kopen, of door op level 25 te komen. Zit nu bij de demo op level 4 en dan krijg je al een wapen van die op die site, maar de rest moet je unlocken. Reageren
Biocount Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het is een top spel idd.. battlefield koop ik impreciepe alleen voor de mp zoals de meeste denk? Zou zelf nooit voor de gold edition gaan want het is leuker om ze vrij tespelen in het spel dan dat je ze meteen al hebt Reageren
Dastard Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het is een top spel idd.. battlefield koop ik impreciepe alleen voor de mp zoals de meeste denk?Zou zelf nooit voor de gold edition gaan want het is leuker om ze vrij tespelen in het spel dan dat je ze meteen al hebt Ik speel voor de MP & de SP. De SP heeft een goed verhaal vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.