Jump to content

Stunters gezocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik was van plan om een stunt video te maken, zelf ben ik er al druk mee bezig, maar het zou me leuk lijken om met andere samen te stunten. Als je interesse hebt stuur me dan een PB. MEchien kun je ook een kleine stunt naar me toe sturen om te kijken hoe goed je het kan.

Groeten Tim

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timske

12

• tjoef

6

• _KoE_Mzungu

4

• Reynolds_G

4

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kan wel goed van motoren af vallen. :7

Ik ben ook wel goed in het blunderstunten. :schater:

Het enige wat ik kan is een stoppie, een wheelie en met een hydra op de kop vliegen. (met moeite.) :puh:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Hallo,

Ik was van plan om een stunt video te maken, zelf ben ik er al druk mee bezig, maar het zou me leuk lijken om met andere samen te stunten. Als je interesse hebt stuur me dan een PB. MEchien kun je ook een kleine stunt naar me toe sturen om te kijken hoe goed je het kan.

Groeten Tim

Ik vind dat ik er zelf nog wel aardig goed in ben. Dus als je mij nodig hebt, stuur me dan een-----> PM.

Ik stunt niet mee, maar als er iemand van jullie een 'QUADRUPLE INSANE STUNT BONUS' weet te halen ben ik heel benieuwd hoe dat gelukt is. En wil ik graag weten of dat zonder modificaties gehaald kan worden. Kom niet aan met een Double of Triple Insane Stunt Bonus, dat lukt mijzelf ook nog wel. Veel plezier met het stunten. ^_^

PS: Ik heb in de scm gevonden dat deze bonus bestaat, dus het zou in principe mogelijk moeten zijn. Weet alleen niet waar die stunt gehaald kan worden.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Ik stunt niet mee, maar als er iemand van jullie een 'QUADRUPLE INSANE STUNT BONUS' weet te halen ben ik heel benieuwd hoe dat gelukt is. En wil ik graag weten of dat zonder modificaties gehaald kan worden. Kom niet aan met een Double of Triple Insane Stunt Bonus, dat lukt mijzelf ook nog wel. Veel plezier met het stunten. ^_^

PS: Ik heb in de scm gevonden dat deze bonus bestaat, dus het zou in principe mogelijk moeten zijn. Weet alleen niet waar die stunt gehaald kan worden.

Hij staat in de main.scm maar ik weet niet of hij wel gebruikt word. Ik weet in ieder geval zeker dat er of bij VC of bij SA die bonus uiteindelijk weggelaten was.

Geplaatst:
Ik heb in de scm gevonden ...
Hij staat in de main.scm ...
Dat had ikzelf dus ook al gevonden :7
... maar ik weet niet of hij wel gebruikt word. Ik weet in ieder geval zeker dat er of bij VC of bij SA die bonus uiteindelijk weggelaten was.
Dan ben ik dus nog niets wijzer geworden ... :7

Hoe krijg je eigenlijk zo'n double of triple stuntbonus? Moet je dan veel gelukte stunts na elkaar doen, want dat snap ik zo even niet :-s. Ik heb het al wel ooit gekregen, maar ik weet eigenlijk niet echt hoe :clown:

De quadruple wordt wel gebruikt, ik krijg het soms als ik met mijn n00bmode aan het klooien ben.

Bewerkt: door tjoef

Een Insane Stunt wordt bepaald door 4 factoren:

• afstand
  • hoogte (die je haalt nadat je loskomt van de grond / schans)
  • rotatie
  • flips

Over het algemeen is voldoende afstand en een paar rotaties voldoende voor een double, dit kan je ook halen met voldoende afstand en bijvoorbeeld 2 flips. Het grootste probleem bij het halen van een Quadruple is de hoogte, natuurlijk i.c.m. afstand én rotatie én flips. Merk op dat de hoogte wordt bepaald in positieve zin (+). Van Mount Chiliad afspringen is natuurlijk een enorm hoogte verschil .. maar wel naar beneden en daarmee haal je dus maar weinig score voor de hoogte.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

OK Thanks! :tu:

Nog een vraagje:

Ik heb een GXT-Editor voor GTA SA en daar zag ik dat er ook zoiets bestaat als een double/triple/... PERFECT stuntbonus. Wat is dat dan?

EN ontopic: Ik kan na de exmaneperiode ook wel meedoen, als het dan niet te laat is.

Ik heb zelf al een filmpje gemaakt, maar dat is niet echt bijzonder :puh:

Geplaatst:
OK Thanks! :tu:

Nog een vraagje:

Ik heb een GXT-Editor voor GTA SA en daar zag ik dat er ook zoiets bestaat als een double/triple/... PERFECT stuntbonus. Wat is dat dan?

EN ontopic: Ik kan na de exmaneperiode ook wel meedoen, als het dan niet te laat is.

Ik heb zelf al een filmpje gemaakt, maar dat is niet echt bijzonder :puh:

niet bijzonder:o?

das vet gaaf man! :sigaar:

Toen ik het filmpje zag, had ik meteen weer zin om GTA SA te doen, want in GTA4 kan je niet zo stunten. :N

Bewerkt: door DieHappy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...