moechy Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Rates en comments?Owja ik zoek stunters, interrese pb me.. Heb je al ge'PB't Reageren
tjoef Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Eigenlijk kan je je filmpjes best hier neerplanten, want daar is dat topic voor gemaakt . Ik ben nu ook terug bezig met stunten! Ik stuur je misschien nog wel een PB! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik wil wel maar egt goed ben ik niet ik kan alleen een beetje standaard dinge alleen in de lucht kan ik alles met een vliegtuig op het gebied van stunten. ik kan door LS die hoge gebouwen meteen Andromada vliegen en dan ook nog kurkentrekkers erbij. alleen filmpjes maken lukt mij niet egt want ik snap dat niet helemaal met dat Replay gedoe. Mij nodig stuur een PB'tje Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Hallo,Ik was van plan om een stunt video te maken, zelf ben ik er al druk mee bezig, maar het zou me leuk lijken om met andere samen te stunten. Als je interesse hebt stuur me dan een PB. MEchien kun je ook een kleine stunt naar me toe sturen om te kijken hoe goed je het kan. Groeten Tim hoi ik kan je wel helpen ik heb meerdere stunt server (samp) dus ik kan het aardig vind ik zelf maar ik wil wel mee doen in een filmpje Reageren
Reynolds_G Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ah timske nice precision stunt daar ! ik heb al wat stunts gedaan die wel leuk zijn voor die video die je wil maken mijn nieuwste stunt video btw hij is heel sloom er is iets fout gegaan bij het recorden Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 hey ik heb je ge PB't, zoals ik al zei er komt een beter filmpje aan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) ik heb ook nog iets ===> kijk naar beneden [/font] Vliegen met een Andromada ondersteboven je kunt het checken door op mijn radar te kijken. Doe dat maar eens na [/font] ik wou ff vliegen en toen ging ik ondersteboven vliegen. Bewerkt: 25 juni 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Na niemand gevonden te krijgen voor een stunt video heb ik dit zelf maar vandaag gedaan, een uurtje gestunt en dit is mijn resultaat: Reageren
Thabit Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Mooie stunts, alleen de montage van het filmpje mag toch wel wat beter En Numb is niet echt een stunt nummer Moet iets steviger zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Wooolaaa Sjieeeeek! MegaPilot. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Tip: gebruik een gamepad dan zit CJ ook niet zo idioot op die motor te bewegen. Nu is het net of CJ lijdt aan Parkinson of Gill de la Tourette. @ DSgregor: Om CJ een aerodynamische houding te geven met een toetsenbord. Bewerkt: 18 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Waow.. Zeer professioneel gemaakt. Ik had niet verwacht dat je in 1 uur zo'n mooi filmpje kunt maken. Maar nog één vraag: Als CJ een aanloop neemt met de motor voor eens stunt, waarom bibbert CJ dan zo ? Rating: Erg mooie stunts. De muziek op de achter grond is mooi. Ik vind het erg knap dat je in één uur zo'n mooi filmpje in elkaar kan zetten. 8/10 DSgregor :cya: Reageren
Timske Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Waow.. Zeer professioneel gemaakt. Ik had niet verwacht dat je in 1 uur zo'n mooi filmpje kunt maken. Maar nog één vraag: Als CJ een aanloop neemt met de motor voor eens stunt, waarom bibbert CJ dan zo ?Rating: Erg mooie stunts. De muziek op de achter grond is mooi. Ik vind het erg knap dat je in één uur zo'n mooi filmpje in elkaar kan zetten. 8/10 DSgregor :cya: Bibberen? Ik maak snel heid om zo naar voren te drukken Reageren
Timske Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Stunters gezocht! Ik zoek stunters! Waarom, want ik wil nog een stunt video maken.. Je moet ervaring hebben, en je moet dus een beetje kunnen.. Als je niet wil of goed kan stunten post dan a.u.b. niks! Waarom? Om het topic een beetje netjes te houden.. Bewerkt: 18 juli 2008 door Timske Reageren
JeGe Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik kan het wel goed Wil je de video in samp maken of wat? Als het in samp is doe ik wel mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.