GekkieJ01 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Same here, ik heb al in een aantal stuntclans gezeten in SA:MP ben nu van plan om me meer af te gaan spelen op roleplay server's of in die richting. Reageren
Bling Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Prima dat je stunt video's wilt maken en je dit met anderen wilt voortzetten, maar het is niet de bedoeling om telkens een nieuw topic aan te maken. Je had al een eigen topic, en dan maak je ook nog een topic voor het resultaat aan en vervolgens nog een nieuw topic, die gelijk staat aan je eerste topic. Allemaal erg onhandig en niet de bedoeling, dus bij deze samengevoegd tot één topic. Reageren
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het wel goed Wil je de video in samp maken of wat? Als het in samp is doe ik wel mee Ik ga niet in SAMP stunten sorry.. Dat vind ik niet fijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het wel goed Wil je de video in samp maken of wat? Als het in samp is doe ik wel mee Ik ga niet in SAMP stunten sorry.. Dat vind ik niet fijn Oh, dan kan ik helaas ook niet mee doen. Reageren
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Minimaal 2 stunters gezocht die 5 stunts hebben !!! Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik zoek mensen die met mij saven een stunt video willen maken. Ik ben zelf namelijk al bezig aan de stunts. Maar ik wil een keer met 2 of 3 andere mensen samen een video maken? Iemand interesse show jouw stunt Greetz Tim. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Hoe doe je dit? Via SA-MP of gewoon filmpjes bij elkaar toevoegen? Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Met San Andreas single player, dus gewoon CJ. Iemand? Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 ik ben een king van stunten! ik kan meedoen! mr.crazypunky. Reageren
tjoef Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik zal ook maar eens mee proberen, nogmaals Ter bwijs van mijn \"kunnen\", even één van mijn filmpjes: EDIT:@hierboven: Heb je een filmpie? Bewerkt: 30 december 2008 door tjoef Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik vind het goed Ik heb zelf nu al een stuk of 8 filmpjes als jij er ook ongeveer evenveel doet is het goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.