Jump to content

Kleding


Hackman

Recommended Posts

Hoi GTAForummers,

Toen ik de missie deed dat je 2 bikers moest doden kreeg ik een motorpak. Later wou ik weer de standaard kleding aan doen alleen toen kreeg ik de standaard broek niet meer terug. Ik ging naar truien en koos de standaard uit maar bij broeken stond "You dont have any other pants". Terwijl ik wel meer had. Na de bruiloft[/font] had ik automatisch de standaard kleding weer aan en toen kon ik de broek van de vrijheidskleding niet meer vinden en had ik weer hetzelfde probleem. Weet iemand hoe dat komt?

Bvd Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige kleding schijnt gekoppeld te zijn aan je safehouses, weet ook niet waarom. Ik loop hier ook weleens tegenaan: Het vuilnismanpakkie kan ik bijvoorbeeld maar in één safehouse uit de kast krijgen. Zijn we niet gewend, maar op zich wel logisch: Een deel van je outfit is ook verbrand in je kast van je eerste safehouse, hé! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik kleding aan heb en ik ga me verkleden in het huis van Bohan zit die kleding dan daar?

Ik heb nergens bevestiging of bronnen, maar ik denk van wel. Aangezien ik me ook al meerdere malen heb zitten afvragen waar bepaalde kleding was.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik kleding aan heb en ik ga me verkleden in het huis van Bohan zit die kleding dan daar?

Ik heb nergens bevestiging of bronnen, maar ik denk van wel. Aangezien ik me ook al meerdere malen heb zitten afvragen waar bepaalde kleding was.

Nee, kleding die je in de winkel koopt, hoor je gewoon overal aan te kunnen trekken. Het zijn alleen de speciale outfits die in één bepaalde safehouse is. Bijv. vind je de kleding van Claude uit GTA III in de penthouse van Playboy X. Mits je hem neergeknald hebt.[/font] 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...