Jump to content

100 procent cheklist

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb zo'n dding gedownload voor 100 procent complet te hebben ik heb het in mijn documenten gezet bij gta san andreas mappeke dat daar staat en ik start de game het staat erop ik klik erop om te laden en er komt terug de beelden op van in het begin van het spel wat moet ik doen om toch de 100 procent in enekeer te spele behalve dan dat ge zelf al die missies moet doen.

:-(

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals ik het heb kunnen begrijpen heb jij versie 2 en probeer je of een savegame van versie 1 te laden of een savegame van versie 2 die nog niet door de ID-converter is gehaald.

>100% savegame voor versie 2 van Jow Tommy Verceti<

Van de savegames van Jow Tommy Verceti is het vaak nodig om deze door een ID-converter te halen, deze ID-converter (sa_id_convert) is o.a. >hier< te downloaden.

Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Zoals ik het heb kunnen begrijpen heb jij versie 2 en probeer je of een savegame van versie 1 te laden of een savegame van versie 2 die nog niet door de ID-converter is gehaald.

>100% savegame voor versie 2 van Jow Tommy Verceti<

Van de savegames van Jow Tommy Verceti is het vaak nodig om deze door een ID-converter te halen, deze ID-converter (sa_id_convert) is o.a. >hier< te downloaden.

Succes ^_^

oke dank u :tu: maar hoe moet ge da opzette moet ge de 100 procent ceklist in de map zetten die in uw documenten staat. en moet ge da tweede progam daar ook in zette en dan opzette en dan spele of wa?????

Bewerkt: door 007 Harings

Die savegame moet in deze map staan: (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files

Hieronder een citaat van mijzelf in een ander topic:

In de download sectie staan inderdaad een aantal savegames voor versie 2 die nog niet door een ID-converter zijn gehaald. Ik dacht te menen dat dit de savegames van Jow Tommy Verceti waren. Deze ID-converter heb je nodig als iemand met versie 1 en versie 2 script bestanden een versie 2 savegame aanmaakt of een missie voor iemand anders haalt. Deze savegames moeten dan eerst door deze converter worden gehaald voordat ze op een echte versie 2 spel geladen kunnen worden. (Zoals dus bij jou het geval is.)

Het maakt niet uit waar je dit bestandje bewaart, maak hiervan een snelkoppeling op je bureaublad. Als je dus van een savegame de ID wilt converteren sleep je die savegame met de muis op deze snelkoppeling. Dan krijg je een venstertje waarop je de oude en nieuwe ID kan zien, even bevestigen met [Enter]. Hierna is die savegame te gebruiken met jou spel, tevens zal deze ID-converter een backup (.bak) van de originele savegame aanmaken.

PS: Het betreft hier een ingepakt bestandje, deze dien je dus eerst even uit te pakken (WINZIP, WINRAR etc.).

Ik hoop dat dit duidelijk is. Succes ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...