Jump to content

een normalen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie heefd een san andreas zonder noobmode zonder mods zonder niks helemaal niks

wie wil me 2 data's bij

program files==> rockstargames===> gta san andreas ====> data=== > scipt.

wie wil die 2 bestanden naar me toe sturen de bijne zit vol gare programa's en mods

Bewerkt: door cavorpa
Geplaatst: (bewerkt)

Ik geef je een tip. Als je geen mods er in wil hebben, kan je het beste GTA: San Andreas opnieuw installeren. Met de de-installatie verwijderd hij automatisch alle mods. Je savegames blijven overigens wel staan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)

Uploaden van bestanden werkt niet.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Die bestanden zijn veel te groot om hier te uploaden. Ik raad je aan om SA gewoon opnieuw te installeren. En dit hoort trouwens hier ;)

Geplaatst:
me cd is ernstig beschadigt als ik nieuwe ga kopen dan word dat me 4de cd
Dan moet je ze ook niet beschadigen. :bonk: En daarnaast moet je ook altijd een backup maken van bestanden die je gaat aanpassen, hierdoor kan je ze altijd weer terug zetten. :7
Geplaatst:
wie heefd een san andreas zonder noobmode zonder mods zonder niks helemaal niks

wie wil me 2 data's bij

program files==> rockstargames===> gta san andreas ====> data=== > scipt.

wie wil die 2 bestanden naar me toe sturen de bijne zit vol gare programa's en mods

Ik kan je uiteraard geen hele GTA San Andreas geven, maar ik kan wel de 'data\script'-map geven. Dat zijn twee bestanden, alleen heb ik er wel een vraag bij; er zijn namelijk twee versies van GTA San Andreas in omloop, en die versies zijn nou net gebonden aan die bestanden.

Mijn vraag is vrij simpel, moest je patchen voordat je kon modden? Als dat zo is had je waarschijnlijk V2, als dat niet hoefde V1:

V1 files

V2 files

Mocht je het niet meer weten, kijk dan naar de grootte van 'script.img' (die in die map staat).

Grootte Versie
568 kB V1
562 kB V2
Download dan één van de hierboven gegeven pakketten en pak die uit met WinRAR. Vervang de jouwe met deze, en ze zijn weer als nieuw.

De rest kunnen we inderdaad niet geven... (tenzij je wat exacter de namen geeft, in plaats van 'alles').

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...