cavorpa Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) wie heefd een san andreas zonder noobmode zonder mods zonder niks helemaal niks wie wil me 2 data's bij program files==> rockstargames===> gta san andreas ====> data=== > scipt. wie wil die 2 bestanden naar me toe sturen de bijne zit vol gare programa's en mods Bewerkt: 15 juni 2008 door cavorpa Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Ik geef je een tip. Als je geen mods er in wil hebben, kan je het beste GTA: San Andreas opnieuw installeren. Met de de-installatie verwijderd hij automatisch alle mods. Je savegames blijven overigens wel staan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken Uploaden van bestanden werkt niet. Bewerkt: 15 juni 2008 door Visser23 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Die bestanden zijn veel te groot om hier te uploaden. Ik raad je aan om SA gewoon opnieuw te installeren. En dit hoort trouwens hier Reageren
cavorpa Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 me cd is ernstig beschadigt als ik nieuwe ga kopen dan word dat me 4de cd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 me cd is ernstig beschadigt als ik nieuwe ga kopen dan word dat me 4de cdDan moet je ze ook niet beschadigen. En daarnaast moet je ook altijd een backup maken van bestanden die je gaat aanpassen, hierdoor kan je ze altijd weer terug zetten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 wie heefd een san andreas zonder noobmode zonder mods zonder niks helemaal nikswie wil me 2 data's bij program files==> rockstargames===> gta san andreas ====> data=== > scipt. wie wil die 2 bestanden naar me toe sturen de bijne zit vol gare programa's en mods Ik kan je uiteraard geen hele GTA San Andreas geven, maar ik kan wel de 'data\script'-map geven. Dat zijn twee bestanden, alleen heb ik er wel een vraag bij; er zijn namelijk twee versies van GTA San Andreas in omloop, en die versies zijn nou net gebonden aan die bestanden.Mijn vraag is vrij simpel, moest je patchen voordat je kon modden? Als dat zo is had je waarschijnlijk V2, als dat niet hoefde V1: V1 files V2 files Mocht je het niet meer weten, kijk dan naar de grootte van 'script.img' (die in die map staat). Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Download dan één van de hierboven gegeven pakketten en pak die uit met WinRAR. Vervang de jouwe met deze, en ze zijn weer als nieuw.De rest kunnen we inderdaad niet geven... (tenzij je wat exacter de namen geeft, in plaats van 'alles'). Reageren
cavorpa Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 dankje wel hui dot het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.