John Carlson Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Hallo Gta-ers. Ik heb ergens op het internet (ik weet niet meer waar) gelezen en gezien (screenshots) dat er in een bepaalde Gta-game (Ik geloof dat het Vice City was) een soort pay'nspray was die je auto zwaailicht en sirene gaf, op elke auto die je maar wilde. Nu wilde ik vragen of dit in San Andreas ook kan en zo ja waar. Ik heb één topic gevonden met dezelfde vraag, maar die is van september 06 en niemand heeft daarop gereageerd. Vandaar dat ik deze nieuwe even heb gemaakt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Probeer het eens >>hier<< en >>hier<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Standaard kan dit niet. Je zou een modder kunnen vragen om dit voor je te maken, en anders heb je nog altijd Google. Nou heb ik wat rondgezocht, maar ik heb niets kunnen vinden. Je zou het kunnen proberen bij de topics van UT. Mods kunnen alleen gebruikt worden op de PC, en dan alleen met versie 1.0, en niet met versie 2.0. Ik heb hier een uitleg: Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden Niets V1.00 Ja V1.01 V1.01 Nee V2.00 V2.00 Nee Als je een versie bezit waar je niet mee kunt modden, moet je de patch downloaden (link weet ik zo niet). Als je hem gedownload hebt, start je hem op. Druk een paar maal op 'Next' totdat er om de locatie van je GTA San Andreas wordt gevraagd. Er zal al een locatie staan, dat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Als hij hier ook daadwerkelijk is geïnstalleerd, kan je verder gaan. Zoek hem anders op via '...'. Ga verder via 'Next', laat de patch z'n werk doen en je hoeft alleen nog af te sluiten via 'Exit'. Modden is dan mogelijk . >>> Door Bling: Bron: klik. Het is niet toegestaan om andermans berichten zomaar te kopiëren. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.