Dastard Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Weet er iemand hoe je gemakkelijk geld verdient? m'n spel is 100%... Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Er rijden veel Securicars rond in Dukes en Broker. Steel zo'n vrachtwagen en maak hem helemaal kapot tot hij ontploft. Pak dan al het geld op, en je hebt er zo weer $10.000 bij Reageren
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb nu 1.000.000$ door de Car Thefts van Stevie. Je steelt gewoon auto's (Calvalcade en Turismo's brengen veel op en rijden daar vaak) en je verkoopt ze aan Stevie. Reageren
Dastard Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb nu 1.000.000$ door de Car Thefts van Stevie. Je steelt gewoon auto's (Calvalcade en Turismo's brengen veel op en rijden daar vaak) en je verkoopt ze aan Stevie. Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb nu 1.000.000$ door de Car Thefts van Stevie. Je steelt gewoon auto's (Calvalcade en Turismo's brengen veel op en rijden daar vaak) en je verkoopt ze aan Stevie. Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan.. Daarna zal je die naar de garage van Stevie moeten brengen, volgens mij. Stevie's garage vind je hier. Reageren
niko belic Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Eerst zal Stevie je een berichtje sturen en zeggen dat je een bepaalde auto moet zoeken in een bepaald gebied. Je zal er ook een foto bij krijgen. Deze auto zal jij dan in dat gebied moeten zoeken. Deze zal nooit rondrijden, maar altijd op een bepaalde plek geparkeerd staan. Wanneer je de auto pakt die Stevie je vroeg zal er een klein zinnetje op je scherm verschijnen en Stevie's garage zal op je map/radar komen te staan. Van zodra je de auto genomen hebt moet je (best schadeloos!) naar Stevie's garage rijden, en daar binnen rijden. Dan zal je een geldbedrag krijgen. Volgens mij zal je, nadat je 30 auto's voor Stevie hebt gezocht, ook willekeurige auto's kunnen binnenbrengen bij Stevie, die niet op een bepaalde plek moeten geparkeerd staan. Hiervoor krijg je ook een flinke beloning, maar dit hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig en de algemene waarde. Een Turismo zal meer betalen dan een Manana bijvoorbeeld. De auto's die Stevie naar je stuurt per SMS zijn in willekeurige volgorde. En hier op WikiGTA vind je de vindplaatsen. Reageren
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Weet er iemand hoe je gemakkelijk geld verdient? m'n spel is 100%... Als jij de CarThefts van Stevie niet hebt gedaan dan is je savegame ook niet 100% of begrijp ik dat verkeerd? Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het is dus als je de missies van stefie allemaal hebt gehad een kwestie van elke auto die voorbij rijdt zijn garage in te rijden. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het is dus als je de missies van stefie allemaal hebt gehad een kwestie van elke auto die voorbij rijdt zijn garage in te rijden. LoL Stefie ff ontopic Daar komt het eigenlijk op neer Als je wil kan je cheat gebruiken je gaat naar garage neem telefoon druk 227-555-0147 of 227-555-0168 Dit heeft geen effect op Achievement en je kan nog steeds 100% halen ! Gratzz GTAFreak007 Reageren
Think Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Weet er iemand hoe je gemakkelijk geld verdient? m'n spel is 100%... Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan.. Hoe kan je dan 100% hebben ? Je moet alle 30 de auto's binnenbrengen bij Brucie. Bewerkt: 18 juni 2008 door Think Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Ja maar zorg dat je geen schade brengt he? Hoe minder schade hoe meer geld. Reageren
Hayte Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Reageren
gta-mike Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? neen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.