Jump to content

Easy Money?


Dastard

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    5

  • Dastard

    3

  • gta-mike

    3

  • Hackman

    3

Ik heb nu 1.000.000$ door de Car Thefts van Stevie. Je steelt gewoon auto's (Calvalcade en Turismo's brengen veel op en rijden daar vaak) en je verkoopt ze aan Stevie.

Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 1.000.000$ door de Car Thefts van Stevie. Je steelt gewoon auto's (Calvalcade en Turismo's brengen veel op en rijden daar vaak) en je verkoopt ze aan Stevie.

Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan..

Daarna zal je die naar de garage van Stevie moeten brengen, volgens mij. Stevie's garage vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it ^_^

Eerst zal Stevie je een berichtje sturen en zeggen dat je een bepaalde auto moet zoeken in een bepaald gebied. Je zal er ook een foto bij krijgen. Deze auto zal jij dan in dat gebied moeten zoeken. Deze zal nooit rondrijden, maar altijd op een bepaalde plek geparkeerd staan. Wanneer je de auto pakt die Stevie je vroeg zal er een klein zinnetje op je scherm verschijnen en Stevie's garage zal op je map/radar komen te staan. Van zodra je de auto genomen hebt moet je (best schadeloos!) naar Stevie's garage rijden, en daar binnen rijden. Dan zal je een geldbedrag krijgen.

Volgens mij zal je, nadat je 30 auto's voor Stevie hebt gezocht, ook willekeurige auto's kunnen binnenbrengen bij Stevie, die niet op een bepaalde plek moeten geparkeerd staan. Hiervoor krijg je ook een flinke beloning, maar dit hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig en de algemene waarde. Een Turismo zal meer betalen dan een Manana bijvoorbeeld. ;)

De auto's die Stevie naar je stuurt per SMS zijn in willekeurige volgorde. En hier op WikiGTA vind je de vindplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dus als je de missies van stefie allemaal hebt gehad een kwestie van elke auto die voorbij rijdt zijn garage in te rijden.

LoL Stefie :7

ff ontopic

Daar komt het eigenlijk op neer :)

Als je wil kan je cheat gebruiken :puh:

je gaat naar garage neem telefoon druk

227-555-0147 of

227-555-0168

Dit heeft geen effect op Achievement en je kan nog steeds 100% halen !

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand hoe je gemakkelijk geld verdient? m'n spel is 100%...
Ook nog bedankt, maar, ik steel gewoon een auto, en that's it? want ik heb die missie's nooit gedaan..

Hoe kan je dan 100% hebben ? Je moet alle 30 de auto's binnenbrengen bij Brucie.

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it ^_^

Ja maar zorg dat je geen schade brengt he?

Hoe minder schade hoe meer geld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...