mc-mo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Om makkelijk aan geld te komen kan je wachten tot iemand gaat pinnen dan vermoord je hem. Als je zijn/haar geld pakt en loop dan even weg en kom terug de dat geld zal weer daar liggen ga zo door dan word je rijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trivos Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Eerst zal Stevie je een berichtje sturen en zeggen dat je een bepaalde auto moet zoeken in een bepaald gebied. Je zal er ook een foto bij krijgen. Deze auto zal jij dan in dat gebied moeten zoeken. Deze zal nooit rondrijden, maar altijd op een bepaalde plek geparkeerd staan. Wanneer je de auto pakt die Stevie je vroeg zal er een klein zinnetje op je scherm verschijnen en Stevie's garage zal op je map/radar komen te staan. Van zodra je de auto genomen hebt moet je (best schadeloos!) naar Stevie's garage rijden, en daar binnen rijden. Dan zal je een geldbedrag krijgen. Volgens mij zal je, nadat je 30 auto's voor Stevie hebt gezocht, ook willekeurige auto's kunnen binnenbrengen bij Stevie, die niet op een bepaalde plek moeten geparkeerd staan. Hiervoor krijg je ook een flinke beloning, maar dit hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig en de algemene waarde. Een Turismo zal meer betalen dan een Manana bijvoorbeeld. De auto's die Stevie naar je stuurt per SMS zijn in willekeurige volgorde. En hier op WikiGTA vind je de vindplaatsen. nog een tip: je kan auto's laten cheaten, pak je mobiel en typ : CAR 555 0147 (dacht ik, anders is het iets anders) en laat ze dus heel de tijd voor zijn garage re-spawnen, en rijdt ze naar binnen, dus laat je zo'n 60 x een Super GT spawmen, dan heb je weeeer heeel wat geld, mzl trivos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Waar is die garage dan ookalweer??? Kan iemand even een snapmap maken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Eerst zal Stevie je een berichtje sturen en zeggen dat je een bepaalde auto moet zoeken in een bepaald gebied. Je zal er ook een foto bij krijgen. Deze auto zal jij dan in dat gebied moeten zoeken. Deze zal nooit rondrijden, maar altijd op een bepaalde plek geparkeerd staan. Wanneer je de auto pakt die Stevie je vroeg zal er een klein zinnetje op je scherm verschijnen en Stevie's garage zal op je map/radar komen te staan. Van zodra je de auto genomen hebt moet je (best schadeloos!) naar Stevie's garage rijden, en daar binnen rijden. Dan zal je een geldbedrag krijgen. Volgens mij zal je, nadat je 30 auto's voor Stevie hebt gezocht, ook willekeurige auto's kunnen binnenbrengen bij Stevie, die niet op een bepaalde plek moeten geparkeerd staan. Hiervoor krijg je ook een flinke beloning, maar dit hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig en de algemene waarde. Een Turismo zal meer betalen dan een Manana bijvoorbeeld. De auto's die Stevie naar je stuurt per SMS zijn in willekeurige volgorde. En hier op WikiGTA vind je de vindplaatsen. nog een tip: je kan auto's laten cheaten, pak je mobiel en typ : CAR 555 0147 (dacht ik, anders is het iets anders) en laat ze dus heel de tijd voor zijn garage re-spawnen, en rijdt ze naar binnen, dus laat je zo'n 60 x een Super GT spawmen, dan heb je weeeer heeel wat geld, mzl trivos Cheat dan liever direct geld veel sneller xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 ff en vraagje over auto's van stevie moet je gewoon zo'n auto jatten maakt niet uit waar als je 1 heb moet je naar stevie ze garage brengen en that's it Eerst zal Stevie je een berichtje sturen en zeggen dat je een bepaalde auto moet zoeken in een bepaald gebied. Je zal er ook een foto bij krijgen. Deze auto zal jij dan in dat gebied moeten zoeken. Deze zal nooit rondrijden, maar altijd op een bepaalde plek geparkeerd staan. Wanneer je de auto pakt die Stevie je vroeg zal er een klein zinnetje op je scherm verschijnen en Stevie's garage zal op je map/radar komen te staan. Van zodra je de auto genomen hebt moet je (best schadeloos!) naar Stevie's garage rijden, en daar binnen rijden. Dan zal je een geldbedrag krijgen. Volgens mij zal je, nadat je 30 auto's voor Stevie hebt gezocht, ook willekeurige auto's kunnen binnenbrengen bij Stevie, die niet op een bepaalde plek moeten geparkeerd staan. Hiervoor krijg je ook een flinke beloning, maar dit hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig en de algemene waarde. Een Turismo zal meer betalen dan een Manana bijvoorbeeld. De auto's die Stevie naar je stuurt per SMS zijn in willekeurige volgorde. En hier op WikiGTA vind je de vindplaatsen. nog een tip: je kan auto's laten cheaten, pak je mobiel en typ : CAR 555 0147 (dacht ik, anders is het iets anders) en laat ze dus heel de tijd voor zijn garage re-spawnen, en rijdt ze naar binnen, dus laat je zo'n 60 x een Super GT spawmen, dan heb je weeeer heeel wat geld, mzl trivos je kan geen 60 dingen spawnen, als je er eentje spawnt, en dan nog eentje, gaat de eerste weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. een gebroken raam om de wagen te stelen wordt niet meegeteld als schade. Je krijgt gewoon de volle pot als je hem in de garaga aflevert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. een gebroken raam om de wagen te stelen wordt niet meegeteld als schade. Je krijgt gewoon de volle pot als je hem in de garaga aflevert. Kan je ook zon car theft beginnen zonder dat je een sms krijgt of hoelang duurt het dat zon sms komt na daat je die eerste gestolen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Waar is die garage dan ookalweer???Kan iemand even een snapmap maken??? Klik hier om de SnapMap te bekijken. [...]je kan geen 60 dingen spawnen, als je er eentje spawnt, en dan nog eentje, gaat de eerste weg Nou hij bedoelt wel dat je een SuperGT spawnt, in de garage aflevert, terug een SuperGT spawnt, terug aflevert, enzovoort. geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. een gebroken raam om de wagen te stelen wordt niet meegeteld als schade. Je krijgt gewoon de volle pot als je hem in de garaga aflevert. Kan je ook zon car theft beginnen zonder dat je een sms krijgt of hoelang duurt het dat zon sms komt na daat je die eerste gestolen hebt Je krijgt pas een SMS'je van Stevie als je de missie No.1 van Brucie gedaan hebt (deze is bij de missie's in Broker) en de missie Smackdown (deze missie is in het begin van Alderney). Stevie zal je dan een SMS'je sturen met daarin een autonaam, plaats en foto. Deze auto moet je dan voor hem stelen. Nadat je een auto gestolen hebt moet je 6 ingame uren wachten (je kan dus gemakkelijk saven) voor aleer Stevie je een volgende SMS met auto stuurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. een gebroken raam om de wagen te stelen wordt niet meegeteld als schade. Je krijgt gewoon de volle pot als je hem in de garaga aflevert. Kan je ook zon car theft beginnen zonder dat je een sms krijgt of hoelang duurt het dat zon sms komt na daat je die eerste gestolen hebt Je kunt het niet vroeger beginnen. Maar nadat je ze allemaal geleverd hebt, kun je nog altijd auto's leveren. Cavalcade brengt ongerveer een 6000 op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 even wat anders dan al die stevie berichtjes, ik had op het forum gepost , een nieuwe manier om makkelijk even 20.000 binnnen te halen. . Ga naar eroticar, en daar liggt soms een bedrag van 15.000/20.000 ! Gebruik de zoekfunctie even: Eroticar veel geld! moet echt ff weg, brb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 (...) Ga naar eroticar, en daar liggt soms een bedrag van 15.000/20.000 !Gebruik de zoekfunctie even: Eroticar veel geld! (...) Daar ligt inderdaad wel veel. Als je ziet dat er weinig stapeltjes geld liggen dan moet je ze toch oppakken want je zit inderdaad heel snel aan veel geld. Hier een snapmap van het bedrijf. Ik weet niet zeker of het bolletje precies goed staat maar zeker in de buurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Waar is die garage dan ookalweer???Kan iemand even een snapmap maken??? Klik hier om de SnapMap te bekijken. [...]je kan geen 60 dingen spawnen, als je er eentje spawnt, en dan nog eentje, gaat de eerste weg Nou hij bedoelt wel dat je een SuperGT spawnt, in de garage aflevert, terug een SuperGT spawnt, terug aflevert, enzovoort. geld een gebroken raam (als je de auto wilt stelen) ook als schade? Datr denk ik wel want als je een beetje bots op een auto dan is dat + een vette deuk. + soms breekt je raam dus wat ik kan zeggen is, misschien of ja. een gebroken raam om de wagen te stelen wordt niet meegeteld als schade. Je krijgt gewoon de volle pot als je hem in de garaga aflevert. Kan je ook zon car theft beginnen zonder dat je een sms krijgt of hoelang duurt het dat zon sms komt na daat je die eerste gestolen hebt Je krijgt pas een SMS'je van Stevie als je de missie No.1 van Brucie gedaan hebt (deze is bij de missie's in Broker) en de missie Smackdown (deze missie is in het begin van Alderney). Stevie zal je dan een SMS'je sturen met daarin een autonaam, plaats en foto. Deze auto moet je dan voor hem stelen. Nadat je een auto gestolen hebt moet je 6 ingame uren wachten (je kan dus gemakkelijk saven) voor aleer Stevie je een volgende SMS met auto stuurt. Daarga je flink de fout in :$ Na No.1 begin je aan de missies voor Brucie (je zult mails ontvangen in het internetcafé), de Car thefts van Stevie beginnen pas na de eerste missie van Derrick. Daarover krijg je wél sms.. Btw: Mag ik vragen waarom Dastard liegt? Zonder die carthefts kun je geen 100% hebben o.O (...) Ga naar eroticar, en daar liggt soms een bedrag van 15.000/20.000 !Gebruik de zoekfunctie even: Eroticar veel geld! (...) Daar ligt inderdaad wel veel. Als je ziet dat er weinig stapeltjes geld liggen dan moet je ze toch oppakken want je zit inderdaad heel snel aan veel geld. Hier een snapmap van het bedrijf. Ik weet niet zeker of het bolletje precies goed staat maar zeker in de buurt. wtf?[/font] Waar ligt dat geld :o Btw Denven: bolletje klopt, hooguit een halve millimeter te laag xD.. Bewerkt: 7 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Je kan ook een groepsex wagen (geldwagen dus) jatten en die op de parkeerplaats op de snapmap parkeren. En dan laat je hem steeds ontploffen en dan haal je al het geld weg. Als je het ontplofte busje daar laat staan op de parkeerplaats dan zal hij daar na ongeveer een minutje of 2 weer spawnen. Dan kun je hem weer opnieuw opblazen en het geld jatten. Zo kun je oneindig lang door gaan tot je het maximum bedrag aan geld hebt. Zie de snapmap voor de locatie van de parkeerplaats. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=632,93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Kan je ook zon car theft beginnen zonder dat je een sms krijgt of hoelang duurt het dat zon sms komt na daat je die eerste gestolen hebt Je krijgt pas een SMS\'je van Stevie als je de missie No.1 van Brucie gedaan hebt (deze is bij de missie\'s in Broker) en de missie Smackdown (deze missie is in het begin van Alderney). Stevie zal je dan een SMS\'je sturen met daarin een autonaam, plaats en foto. Deze auto moet je dan voor hem stelen. Nadat je een auto gestolen hebt moet je 6 ingame uren wachten (je kan dus gemakkelijk saven) voor aleer Stevie je een volgende SMS met auto stuurt. Daarga je flink de fout in :$ Na No.1 begin je aan de missies voor Brucie (je zult mails ontvangen in het internetcafé), de Car thefts van Stevie beginnen pas na de eerste missie van Derrick. Daarover krijg je wél sms.. Dat is inderdaad maar volgens de BradyGames Strategy Guide moet je ook de missie No.1 gehaald hebben. Het komt er dus op neer dat de missie Smackdown alleen niet genoeg is. Ook de missie No.1 moet gehaald worden, al denk ik niet dat vele mensen dit nog moeten doen als ze al in Alderney zijn. Bewerkt: 14 juli 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.