Addicted2 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heu, Ik heb vor het eerst zelf een sig gemaakt, c for yourself! | | | | \/ Reageren
.Phobia Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 met paint gedaan? =]. als je het met PS doet, zou ik eerst maar een paar tut's volgen. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ach, ik ga er niet een heel project van maken, dus die tut's maken me niet zo veel uit. Ik heb PS nog maar een week ofzo, en ik weet nog niet voor een kwart wat het allemaal kan. Addicted2 Reageren
.Phobia Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 voor een kwart weet de beste photoshoper van dit forum zelf nog niet =P. maar ik zou je toch voorstellen om eens een tut te volgen duurt niet lang, en je ontdenkt nog wat meer Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 zal ik doen, thnx Addicted2 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Als je nieuw bent moet je veel dingen uit proberen, dit is natuurlijk al een begin! Na een tijdje zul je vele dingen vinden, het programma is zo onwijs groot dat je het zelf niet gelooft! Probeer een paar basis tutorials te volgens. Je leert daar de basis technieken. Na een tijdje zul je brushes vinden en gebruiken, teksten weet je al en ook vele effecten zul je weten te vinden en netjes te combineren. Op dit forum is al een groot aantal beschikbare tutorials, maar ook buiten het forum zijn er speciale sites waar ze vol mee staan. Je zult er erg veel van leren en het kan ook wel eens goed uitpakken en erg leuk zijn! Ik vind deze signature niet echt mooi, al vind ik het wel leuk dat je je tekst al in 2en scheid waar de middenlijn zit. Je kunt het beste altijd een lijn om je signature heen doen. De meest normale is altijd de 1 px. zwarte lijn die je bijna om elke signature heen ziet, ook hiervoor is er een tutorial op GTAForum. Daarnaast zie je ook in de meeste een render. Een render is vaak een poppetje of een ander figuur dat uit een plaatje is geknipt waar nog allemaal brushes en effecten overheen worden gegooid, wat men een signature noemt! Je hebt vele soorten en maten brushes die je kunt vinden op: http://deviantart.com en ook zijn er vele soorten lettertype die je kunt vinden op: http://www.dafont.com. Ik denk dat ik je hierbij al een beetje hulp heb gegeven, ik verwacht nog vele en leuke signatures te zien van jou! Mvg, 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.