Jump to content

vechttechnieken


js007

Recommended Posts

Had je hem vast en kraakte je ze nek, of was het gewoon een slag en hij viel neer ? :$

ik stond achter een muurtje en hij komt daar oppeens af ik pak hem bij z'n nek en het kraakte zijn nek, en hij was natuurlijk dood

Link to comment
Delen op andere websites

Had je hem vast en kraakte je ze nek, of was het gewoon een slag en hij viel neer ? :$

ik stond achter een muurtje en hij komt daar oppeens af ik pak hem bij z'n nek en het kraakte zijn nek, en hij was natuurlijk dood

heb ik nog nooit gezien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik betwijfel dat dit een bug ius...

zou je wat meer detaills kunnen geven?

zoals hoorde je een krak, had je hem vast op een of andere manier, van welke kant kwam je enz. enz. enz....

oke, ik stond achter een muur in cover stand en opeens komt er daar een vijand ik schiet en hij schiet zijn ammo is op en hij komt heel dicht om me te slaan en opeens pak ik hem bij zijn nek en kraak hem over

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan kloppen. Je hebt sommige speciale technieken en combo's. Hoe je ze activeerd weet ik niet. De combo's activeer je door heel vaak achter elkaar 1 dezelfde toets in te drukken. Bijvoordbeeld 'X'. Na 3x slaat hij hem volgens mij in zijn buik, en is hij dood. De andere 3x slaat hij volgens mij op zijn hoofd, al weeti k dit niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan kloppen. Je hebt sommige speciale technieken en combo's. Hoe je ze activeerd weet ik niet. De combo's activeer je door heel vaak achter elkaar 1 dezelfde toets in te drukken. Bijvoordbeeld 'X'. Na 3x slaat hij hem volgens mij in zijn buik, en is hij dood. De andere 3x slaat hij volgens mij op zijn hoofd, al weeti k dit niet zeker.

ik schoot gewoon op hem maar hij kwam te dicht en krak zijn nek overgekraakt

dus r2 kan het ook zijn

Link to comment
Delen op andere websites

daarnet ben ik weer een beetje opzoek gegaan naar nog een paat vechttechnieken,

ik was een rustig gevechtaan het houden en opeens doet niko een karatetrap tegen die man en vliegt een maar meters ver ik weet niet of dat al bekend was( het leek op die move in san andreas die je in san fierro kunt leren)

Link to comment
Delen op andere websites

daarnet ben ik weer een beetje opzoek gegaan naar nog een paat vechttechnieken,

ik was een rustig gevechtaan het houden en opeens doet niko een karatetrap tegen die man en vliegt een maar meters ver ik weet niet of dat al bekend was( het leek op die move in san andreas die je in san fierro kunt leren)

Klik Hier

Hier staan er een paar, en de controls hoe je het doet

Link to comment
Delen op andere websites

daarnet ben ik weer een beetje opzoek gegaan naar nog een paat vechttechnieken,

ik was een rustig gevechtaan het houden en opeens doet niko een karatetrap tegen die man en vliegt een maar meters ver ik weet niet of dat al bekend was( het leek op die move in san andreas die je in san fierro kunt leren)

Klik Hier

Hier staan er een paar, en de controls hoe je het doet

Wow dat filmpje was echt vet :D Thnx man ik wist helemaal niet dat dat kon _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...