Jump to content

Savehuis Broker

Uitroepteken

Recommended Posts

Mijn vraag is dus, als jouw savehuis wordt afgefikt door Dimitri[/font] krijg je dan ooit nog een nieuw safehuis in Broker of Dukes? Zou wel handig zijn, want anders moet ik de hele tijd naar Bohan reizen en da's nog best irritant.

Jellybee

Delen op andere websites

Naar mijn weten krijg je nooit meer een savehouse terug in Broker of Dukes. De enigste savehouses zijn in Bohan, Algonquin, Algonquin (Playboy X) en Alderney.

Trouwens, in GTA IV kan je met een taxi reizen, dus zo erg is het toch niet? Je kan dan gewoon een taxi naar je savehouse nemen. Bovendien kan je GTA IV automatisch laten op slaan nadat je een missie geslaagd hebt. ;)

Delen op andere websites

Naar mijn weten krijg je nooit meer een savehouse terug in Broker of Dukes. De enigste savehouses zijn in Bohan, Algonquin, Algonquin (Playboy X) en Alderney.

Trouwens, in GTA IV kan je met een taxi reizen, dus zo erg is het toch niet? Je kan dan gewoon een taxi naar je savehouse nemen. Bovendien kan je GTA IV automatisch laten op slaan nadat je een missie geslaagd hebt. ;)

Gelijk heb je, maar ik hou liever van zelf rijden en als ik dan iemand moet ophalen dan kom ik soms wel 's te laat. Vooral op een date rij ik liever zelf maar dat is weer mijn probleem. Toch bedankt dat je het ff zei.

Delen op andere websites

Het is best irritant inderdaad, dat je daar geen savehous meer hebt, maar ach dan steel je toch ff een auto en rijd je ff op en neer. :puh:

Misschien krijgen we wel wat huizen erbij met de DLC.. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...