Jump to content

Gta.exe werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gta SA al tig keer gedeïnstalleert maar hij werkt niet meer.

Eerst deed gta SA het had mods die werkten, maar wou een ander geluid met ducks of hazzard maar toen deed hij het niet meer. Nu heb ik gta's C:/ mappen en submappen en savegames etc. verwijdert en gedeínstalleert maar hij werkt niet. Kan iemand helpen :tu:

Geplaatst:

Hallo,

Als je GTA San Andreas wilt verwijderen, doe je dit niet via Program Files. Dit doe je door: Start > Configuratiescherm> Software en daar naar GTA SA te zoeken.

Geplaatst:
Download het progje 'Regcleaner' mischien dat ie nog iets ziet wat er nog inzit.

Werkt niet doet het nog steeds niet. Kan iemand mij helpen. :7:duh:

Geplaatst:

Kan je misschien precies beschrijven wanneer hij het niet doet? Is het tijdens het opstarten (dus net op het icoontje klikken), SA menu of tijdens het laden?

Geplaatst: (bewerkt)
Kan je misschien precies beschrijven wanneer hij het niet doet? Is het tijdens het opstarten (dus net op het icoontje klikken), SA menu of tijdens het laden?

Als ik in een voertuig stap of als ik een paar seconde loop.

Alvast Bedankt

Bewerkt: door Moha77
Geplaatst:

Heb je de mods ook verwijdert? Als je dit niet hebt gedaan moet je je mods eerst verwijderen en daarna GTA SA opnieuw installeren.

Ik weet zeker dat de mods niet goed zijn verwijdert.

Even over die error:

Krijg je dan een ''Fouten rapport'' met ''Verzenden'' en ''Niet verzenden'' of blijft GTA gewoon hangen?

En als laatste:

Zitten er krasjes op je CDrom?

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je de mods ook verwijdert? Als je dit niet hebt gedaan moet je je mods eerst verwijderen en daarna GTA SA opnieuw installeren.

Ik weet zeker dat de mods niet goed zijn verwijdert.

Even over die error:

Krijg je dan een ''Fouten rapport'' met ''Verzenden'' en ''Niet verzenden'' of blijft GTA gewoon hangen?

En als laatste:

Zitten er krasjes op je CDrom?

Ik ben wel bezig geweest met het programma alci's SAAT GUI en daarna deed GTA het niet meer. Ik heb gta gedeinstalleert maar als ik met alcis img editor kijkt zijn er nog mods zoals mijn gilera runner die werkte, dus is er ergens na het deinstalleren nog een gta3.img aanwezig toch? Kan iemand mij alsjeblieft helpen. :N

Ik krijg met Windows Vista dat ik bij Rockstar games moet zijn take 3 interactives.

En nee geen krasjes :N

Bewerkt: door Moha77

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...