Jump to content

GTA Sa doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

beste mensen

mijn gta sa doet echt heel erg raar op mijn computer

ik probeer zo te spelen en dat lukt ook tot de intro maar dan word het echt heel raar want dan flikkert het scherm en begint het heel raar te doen

DEGENE DIE MIJ HIERMEE HELPT, BEN IK VOOR EEUWIG DANKBAAR

michiel

Geplaatst:

Misschien moet je een nieuwe driver voor je videokaart installeren of je videokaart is te slap. :D

Geplaatst:

Hallo,

Mag ik weten wat voor soort videokaart en RAM geheugen je hebt? Start > Uitvoeren > Typ in het vakje dat je ziet: DXDIAG > En klik op tabblad beeldscherm. Je RAM geheugen kan je meteen zien zonder op een tabblad te klikken.

Geplaatst:

Processor: 2,0 GHZ

Geheugen: 1024 MB RAM

Videokaart: GeForce 8800 GT.

Geplaatst:

Zo te zien heb je een NVIDIA grafische kaart, download op nvidia.com de laatste/nieuwste driver (stuurprogramma) voor jou besturingssysteem en installeer die. Succes ^_^

Geplaatst:

gedaan, maar alsnog heb ik hetzelfde probleem :S

ik snap nu echt niet meer wat ik moet doen, het blijft maar hetzelfde :(

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is raar want ik had hetzelfde probleem met mijn NVIDIA GeForce 8800 GTS (op windows Vista 32bit). Nadat ik die driver had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je de verkeerde versie hebt gedownload. Of dat je het verkeerde besturingssysteem hebt geselecteerd. Zie onderstaande screen waarbij je alleen eventueel een ander (jou) besturingssyteem (Operating System) moet kiezen, dus: GeForce en GeForce 8 Series.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Dat is raar want ik had hetzelfde probleem met mijn NVIDIA GeForce 8800 GTS (op windows Vista 32bit). Nadat ik die driver had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je de verkeerde versie hebt gedownload. Of dat je het verkeerde besturingssysteem hebt geselecteerd. Zie onderstaande screen waarbij je alleen eventueel een ander besturingssyteem (Operating System) moet kiezen, dus: GeForce en GeForce 8 Series.

nee want ik heb XP gekozen en dan ook nog de goeie versie dat er ook allemaal bij stond. ik weet gewoon zeker dat ik alles goed heb gedaan enzo. ik stuur wel even een foto ;)

9253rd6.th.jpg

Geplaatst:

Je hebt iig al veel beter beeld dan dat ik had toen ik die drivers nog niet had geupdate ;) . Maar hier kan ik je helaas niet verder mee helpen. Ik had allemaal rare tekens in het menu .. ik kwam dus niet eens toe aan het selecteren van een nieuw spel omdat ik geen menu kon onderscheiden. Misschien dat een ander je verder kan helpen. Succes ^_^

Geplaatst:

dus wat moet ik nu doen? :(

kan iemand me verder helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

kan niemand in elk geval een poging wagen om mij te helpen? ik sta hier nu met een probleem dat superirritant is en ik moet het maar bekijken...

Hier nog één keer de bijlage ter verduidelijking.

9253rd6.th.jpg

Bewerkt: door Michielske_Gta
Geplaatst:

HALLO!

Kan niemand mij helpen :( ik wil dat mijn gta gemaakt word :(

>>> Door Bling: Dat begrijpen we, maar met aandringen kom je nergens. Je bent niet de enige op dit forum met problemen, dus je zult gewoon even geduld moeten hebben totdat iemand een oplossing voor jouw probleem heeft gevonden. <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...