Michielske_Gta Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 beste mensen mijn gta sa doet echt heel erg raar op mijn computer ik probeer zo te spelen en dat lukt ook tot de intro maar dan word het echt heel raar want dan flikkert het scherm en begint het heel raar te doen DEGENE DIE MIJ HIERMEE HELPT, BEN IK VOOR EEUWIG DANKBAAR michiel
Moha77 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Misschien moet je een nieuwe driver voor je videokaart installeren of je videokaart is te slap.
Gangsta Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Hallo, Mag ik weten wat voor soort videokaart en RAM geheugen je hebt? Start > Uitvoeren > Typ in het vakje dat je ziet: DXDIAG > En klik op tabblad beeldscherm. Je RAM geheugen kan je meteen zien zonder op een tabblad te klikken.
Michielske_Gta Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Processor: 2,0 GHZ Geheugen: 1024 MB RAM Videokaart: GeForce 8800 GT.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Zo te zien heb je een NVIDIA grafische kaart, download op nvidia.com de laatste/nieuwste driver (stuurprogramma) voor jou besturingssysteem en installeer die. Succes
Michielske_Gta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 gedaan, maar alsnog heb ik hetzelfde probleem :S ik snap nu echt niet meer wat ik moet doen, het blijft maar hetzelfde
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Dat is raar want ik had hetzelfde probleem met mijn NVIDIA GeForce 8800 GTS (op windows Vista 32bit). Nadat ik die driver had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je de verkeerde versie hebt gedownload. Of dat je het verkeerde besturingssysteem hebt geselecteerd. Zie onderstaande screen waarbij je alleen eventueel een ander (jou) besturingssyteem (Operating System) moet kiezen, dus: GeForce en GeForce 8 Series. Bewerkt: 16 juni 2008 door _KoE_Mzungu
Michielske_Gta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Dat is raar want ik had hetzelfde probleem met mijn NVIDIA GeForce 8800 GTS (op windows Vista 32bit). Nadat ik die driver had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je de verkeerde versie hebt gedownload. Of dat je het verkeerde besturingssysteem hebt geselecteerd. Zie onderstaande screen waarbij je alleen eventueel een ander besturingssyteem (Operating System) moet kiezen, dus: GeForce en GeForce 8 Series. nee want ik heb XP gekozen en dan ook nog de goeie versie dat er ook allemaal bij stond. ik weet gewoon zeker dat ik alles goed heb gedaan enzo. ik stuur wel even een foto
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Je hebt iig al veel beter beeld dan dat ik had toen ik die drivers nog niet had geupdate . Maar hier kan ik je helaas niet verder mee helpen. Ik had allemaal rare tekens in het menu .. ik kwam dus niet eens toe aan het selecteren van een nieuw spel omdat ik geen menu kon onderscheiden. Misschien dat een ander je verder kan helpen. Succes
Michielske_Gta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 dus wat moet ik nu doen? kan iemand me verder helpen?
Michielske_Gta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) kan niemand in elk geval een poging wagen om mij te helpen? ik sta hier nu met een probleem dat superirritant is en ik moet het maar bekijken... Hier nog één keer de bijlage ter verduidelijking. Bewerkt: 16 juni 2008 door Michielske_Gta
Michielske_Gta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 HALLO! Kan niemand mij helpen ik wil dat mijn gta gemaakt word >>> Door Bling: Dat begrijpen we, maar met aandringen kom je nergens. Je bent niet de enige op dit forum met problemen, dus je zult gewoon even geduld moeten hebben totdat iemand een oplossing voor jouw probleem heeft gevonden. <<<
Recommended Posts