Jump to content

Hoeveel krijg ik voor...?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag beste GTAF leden.

Ik heb een vraagje.

De vraag is: Hoeveel kan ik krijgen voor 16 games en een xbox in perfecte staat die maar 10maal gebruikt is?

Er zit zelfs een game bij die nog in he plastiekje zit en niet is opgeweest

Alle games worden apart verkocht net zoals de xbox.

Dus hoeveel zou ik er voor kunnen krijgen??

grtz

~Victorious~

Geplaatst:

Je zult vast schrikken, maar je zult er echt heel weinig voor krijgen. Als zou je alles in een keer verkopen zal je er mischien 150 euro voor vangen. Als je alles los verkoop kan je mischien wat meer vangen, maar dat hangt natuurlijk van het spel af zijn het toppers? Zit er geen een krasje op enz. Ik zou voor je Xbox iets van 100 vragen en dan moet je zelf even kijken voor de spellen. Bijvoorbeeld je heb San Andreas die kost nu 20 in de winkel. Dan kan je die makkelijk voor 15 euro verkopen als hij nog in goede staat is.

Veel geluk, maar verwacht er maar niet te veel van.

Geplaatst:

Alle games zijn in goeie staat de helft nauwelijks gespeelt en er zitten games tussen als GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III te samen.

Er is een game(The Punisher) nog niet uit verpakking.

En Midnight CLub 3 DUB edition en nog heel veel andere.

Geplaatst:
Alle games zijn in goeie staat de helft nauwelijks gespeelt en er zitten games tussen als GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III te samen.

Er is een game(The Punisher) nog niet uit verpakking.

En Midnight CLub 3 DUB edition en nog heel veel andere.

Noem ze eens allemaal. De prijs kan voor elk spel verschillen.

Geplaatst:

Ik denk dat je alles bij elkaar voor € 200,- kunt verkopen. Hoewel dit al vrij weinig is. Kijk gewoon eerst op Marktplaats.nl. kijk wat de andere mensen er voor vragen. En dan pas kun je een goed bod bedenken. ;) Als je alles apart wilt verkopen, dan kun je er natuurlijk wel meer voor vragen. Dus de keuze licht aan jou.

Succes met je verkoop...^_^

DSgregor :cya:

Geplaatst:

Oke, even kijken zijn maar 17 games had me vergist:

- The Sims Erop uit.

- Grand Theft Auto San Andreas.

- Halo.

- Midtown Madness 3.

- The Incredibles.

- The Punisher(zit nog in plastiekje met beveiligingszegel).

- Spider-Man

- Quantum Redshift.

- Grand Theft Auto Vice City & III(zitten tesamen).

- Rayman Raving Rabbits.

- Batman Vegeance.

- Battlestar Galactica.

- The Fantastic 4.

- Burnout Revenge

- The Urbz sims in the city.

- The Sims 2.

Dat zijn ze.

Het is een xbox met 3 controllers en een memory card.

Dus wat vind je hiervan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even voor je opgezocht, ik kon namelijk maar hele enkele games voor de xbox vinden, kan je na gaan hoe groot het succes is van de nieuwe generatie games en consoles!

- The Sims Erop uit.

Dit spel heb ik zelf ook gehad ik zal niet hoger gaan dan 10,-

- Grand Theft Auto San Andreas.

Winkel prijs voor ps2 is rond de 19,99 euro en heb al acties gezien dat hij nu rond de 15 euro is dus ik denk ook hier bij dat je niet veel hoger kan gaan de 10/15 euro.

- Halo.

Winkelprijs: 14,99 dus ook maar aan bieden voor 10,-

- Midtown Madness 3.

Zit nu nog tussen de 12 en 20 euro, ik zou hem nu als tweedehands proberen 15 euro aan te bieden.

- The Incredibles.

Deze is voor de ps2 rond de 50 euro, dus als hij in goeie staat verkeerd zou ik het proberen voor 30 euro aangezien hij voor de xbox is.

- The Punisher(zit nog in plastiekje met beveiligingszegel).

Heb ik nergens gevonden alleen reviews ervan, waaruit blijkt dat hij in 2005 is uit gekomen. Als je je aankoop bedrag nog weet vertel het dan even.

- Spider-Man.

Ook heb ik deze niet gevonden alleen de nieuwe ''Spider man 3'' zelfs deze is nieuw nog maar 19,99 dus ik zou als ik jou was aan bieden voor 5 euro.

- Quantum Redshift.

Meer dan 10 euro zou ik er zeker niet voor vragen.

- Grand Theft Auto Vice City & III(zitten tesamen).

Apart zijn ze 14,99 per stuk. Samen zou ik ze voor 20 euro aanbieden.

- Rayman Raving Rabbits.

Voor de pc is deze game 9,99 euro dus ik zou hem rond de 5 euro aanbieden.

- Batman Vegeance.

Voor de GBA is hij 39,99 dus zou ik het proberen voor 25 euro.

- Battlestar Galactica.

Met lang zoeken ben ik hem tegen gekomen op een website voor de PS2 van 49,95 dus je kan het proberen voor 39 euro mits hij in goeie staat is natruulijk!

- The Fantastic 4.

Voor PS2 ben ik hem tegen gekomen voor 19,99 dus ik zou hem voor 10 euro te koop zetten.

- Burnout Revenge.

Nu voor verschillende consoles 14,99 dus deze kan je voor 10 euro aanbieden.

- The Urbz sims in the city.

Deze kwam ik toevallig als 1 van de weinige tegen voor de xbox, hij word nu aangeboden voor 60,99 nou ben ik er niet zeker van of deze prijs klasse wel geupdate is aangezien deze sims ook best verouderd is. Hier durf ik nog geen uitspraak over te doen...

- The Sims 2.

Nou is deze voor de pc 59,99 euro maar ben hem voor de consoles tegen gekomen voor rond de 20 euro dus ik denk dat een goeie tweedehands prijs hiervoor toch maar 15 euro is.

Zelf bied ik ook regelmatig wat aan op marktplaats. Maar als je al je games apart wilt verkopen heb je grote kans dat je niet alles kwijt zal raken (dit heeft meestal te maken dat mensen toch kieskeuriger gaan kijken of ze die ene game wel echt leuk vinden). Meestal scoor je toch meer succes om een heel pakket aan te bieden inc. je xbox, controllers, memory card en games! Enigste nadeel je kan niet hoger gaan de 150/200 euro.

Bewerkt: door Global

Bedankt.

Alle spellen zijn in goede staat.

The Punisher was een cadeau.

Maar 1 jaar geleden koste hij 59,99.

Ben ook de game Midnight Club 3 DUB edition.

Ik dacht eraan de 2 games bij de xbox te steken 3 kleine controllers en een Memory card.

En dan zou ik de games per stijl in groepjes indelen.

Maar hoeveel zou ik vragen voor dat xbox pakket?

grtz

~Victorious~

Bewerkt: door ~Victorious~
Bedankt.

Alle spellen zijn in goede staat.

The Punisher was een cadeau.

Maar 1 jaar geleden koste hij 59,99.

Ben ook de game Midnight Club 3 DUB edition.

grtz

~Victorious~

Dan zou de game The Punisher aabieden voor rond de 30-40 euro. Ook al is hij nog zo nieuw en niet gebruikt het is toch een game voor een console die eigenlijk niet meer zo gewild is, daarom is je xbox in waarde dus ook niet zo veel meer waard.

Midnight Club 3 DUB edition: is voor de PS2 14,99 dus zou ik hem voor 10 euro te koop zetten.

Ik dacht eraan de 2 games bij de xbox te steken 3 kleine controllers en een Memory card.

En dan zou ik de games per stijl in groepjes indelen.

Maar hoeveel zou ik vragen voor dat xbox pakket?

Bedoel je xbox pakket met alleen maar die 2 games? Dan denk ik dat je niet hoger kan gaan dan 100 euro...

Als je al je games erbij doet kan je proberen voor 200 euro te verkopen.

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Ik denk toch dat ik het doe zoals ik had opgeschreven.

Misschien kan ik er dan nog iets meer uitkrijgen.

Weet iemand misschien de prijs van een 360.

Want ik heb toch al een 100 gespaard.

grtz

~Victorious~

Geplaatst:

grtz

~Victorious~

De 360 kost zonder een spelletje 200 euro. En die memorycard zou ik apart verkopen voor ongeveer 25 euro. Deze dingen zijn erg waardevol omdat ze bijna niet meer verkocht worden en je met een memorycard je xbox eenvoudig om kan bouwen via softmod!

Geplaatst:

Bedankt iedereen.

Nu alleen m'n vader nog zien te contacteren, want hij zit in Brazilië en hij moet alles op youtube zetten.

Is die prijs van de Arcade,Premium of Elite?

Geplaatst:

grtz

~Victorious~

Met 100 euro kom je niet ver, wil je een goeie xbox 360 hebben! Ik heb even een site voor je waar alle soorten 360 pakketten staan: >consoleshop.nl/console xbox 360<. Je kan het beste een premium pakket nemen of de Elite (premium kost je: rond de 268,- en elite + 2 games Gta IV en Halo 3 kost je 399,-)

Geplaatst:

Ik heb alle minimums voor de games opgeteld en heb voor de xbox 80€ gerekend.

Dat is zonder de memory card bijgeteld.

Als ik alles dan optel moest ik alles aan die minimum prijzen verkocht krijg heb ik 334€ zonder mijn bijgevoegde 80€.

Dus denk ik wel dat ik me een console zou kunnen permitteren.

grtz

~Victorious~

Geplaatst:
Ik heb alle minimums voor de games opgeteld en heb voor de xbox 80€ gerekend.

Dat is zonder de memory card bijgeteld.

Als ik alles dan optel moest ik alles aan die minimum prijzen verkocht krijg heb ik 334€ zonder mijn bijgevoegde 80€.

Dus denk ik wel dat ik me een console zou kunnen permitteren.

grtz

~Victorious~

Als je die memorycard appart verkoopt moet er flink wat voor vraagen. Ik zou ze laten bieden vanaf 25 euro. De memorycards worden bijna nergens meer verkocht en met een memorycard kan je je xbox ombouwen! Wat je ook nog kan doen is zelf de xbox ombouwen met je memorycard. (stuur mij maar een PB als je wilt weten hoe dat moet) Dan kan je meer vragen voor de xbox want omgebouwde consoles zijn geld waard. En je kan natuurlijk nogsteeds de memorycard verkopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...