Jump to content

Advies gevraagd: Laptop aanschaffen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen,

Mijn PC heeft het vanmiddag begeven en er denk ik geen redden meer aan. Hij draait niet soepel wil niet update enz. enz. Nou ben ik van plan om een laptop te kopen, maar ik heb geen flauw idee welke. Daarom vraag ik jullie om hulp. Ik wil graag een laptop met een draadloos netwerk ontvanger. Veel zal ik er eigenlijk niet op doen. Beetje internetten en photoshoppen. Dus als iemand een suggesties heeft post hem dan.

Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Joriz
onderwerptitel enigszins verduidelijkt
Geplaatst:

Zelf hebben we een ASUS F5 Entertaiment system, met draadloos netwerk ontvanger.

Let wel, hij is rond de 700 pleuro!

Maar je hebt dan ook wel wat...

Geplaatst:
Zelf hebben we een ASUS F5 Entertaiment system, met draadloos netwerk ontvanger.

Let wel, hij is rond de 700 pleuro!

Maar je hebt dan ook wel wat...

Kijk ik hoef geen onnodige troep. Ik wil er draadloos op kunnen internetten. Beetje MSNen en photoshopen en dat is het wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor 400 kan je een EEE pc laptop van Asus halen..... Alleen zijn dat niet echte laptops om wat mee te doen. Meer gewoon een beetje office enzo. Net zoals deze van MSI (Die wel wat beter is op de batterij en hdd na. Flash discs (SSD) zijn een stuk sneller en gebruiken minder dan de normale hardeschijven). Klik

EDIT:

@Hierboven gebruik t.net

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
Voor 400 kan je een EEE pc laptop van Asus halen..... Alleen zijn dat niet echte laptops om wat mee te doen. Meer gewoon een beetje office enzo. Net zoals deze van MSI (Die wel wat beter is op de batterij en hdd na. Flash discs (SSD) zijn een stuk sneller en gebruiken minder dan de normale hardeschijven). Klik

EDIT:

@Hierboven gebruik t.net

Kijk ik hoef er echt geen game sop te doen hoor. Ik wil hem mee naar school nemen. Beetje internetten en dan nog photoshoppen. Dit is eigenlijk wel en dan kan je mijn veel wijsmaken, maar dan heb ik denk ik echt geen laptop van 500+ nodig.

Geplaatst:

Dan lijkt mij zo'n EEE pc van Asus wel geschikt. Deze kosten (volgens t.net) rond de 276 euro. Of je moet bijleggen en gaan voor een MSI Wind. Nadeel: gaat wat over je budget. Voordeel: grotere HDD en groter scherm.

Geplaatst:

EDIT:

@Hierboven gebruik t.net

Kijk ik hoef er echt geen game sop te doen hoor. Ik wil hem mee naar school nemen. Beetje internetten en dan nog photoshoppen. Dit is eigenlijk wel en dan kan je mijn veel wijsmaken, maar dan heb ik denk ik echt geen laptop van 500+ nodig.

Klein beetje offtopic :$ ...

Hebben jullie op school een openbare internetspot? Anders kan je natuurlijk nog niet internetten. In andere woorden: Hoe wil je internet krijgen als je op school zit?

>>> Door Thundercover: Hij zegt dat hij hem mee naar school wil nemen, niet dat hij op school wil internetten. :)<<<

Tevens mogen wij als het goed is ook ons laptops op internet aansluiten volgend jaar in het nieuwe gebouw. :dans:

Geplaatst:
Dan lijkt mij zo'n EEE pc van Asus wel geschikt. Deze kosten (volgens t.net) rond de 276 euro. Of je moet bijleggen en gaan voor een MSI Wind. Nadeel: gaat wat over je budget. Voordeel: grotere HDD en groter scherm.

Ik heb op Google gekeken en zo'n EEE Laptop is denk ik niks voor mij. Ik denk dat ik beter een gewoon voormaat kan nemen met Windows erop.

EDIT:

@Hierboven gebruik t.net

Klein beetje offtopic :$ ...

Hebben jullie op school een openbare internetspot? Anders kan je natuurlijk nog niet internetten. In andere woorden: Hoe wil je internet krijgen als je op school zit?

>>> Door Thundercover: Hij zegt dat hij hem mee naar school wil nemen, niet dat hij op school wil internetten. :)<<<

Tevens mogen wij als het goed is ook ons laptops op internet aansluiten volgend jaar in het nieuwe gebouw. :dans:

Op mijn nieuwe school draadloos internet waar je zo op kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...