Sjorszzz Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Hallo, Ik was gisteren Flodder 3 aan het kijken en toen hoorde ik ergens bijna aan het einde van de film toen ze aan het feesten waren een leuk liedje. Het liedje lijkt alsof het er 1 is van: 2 unlimited maar dit weet ik niet zeker. Ik vroeg me af of iemand weet hoe dat liedje heet???
Daan007 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dit hoort eigenlijk in Beeld en Geluid te staan en dan wel in dit topic. Verder kan ik je niet helpen. Als je een filmpje ervan hebt wel!
Sjorszzz Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ow sorry topic kan dan verplaatst worden. En een filmpje gaat moeilijk omdat ik dan bijna een complete film nodig heb. >>> Door Flying Dutchman: Bij deze verplaatst<<<
Preddy Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 >>> Door Flying Dutchman: Bij deze verplaatst<<<Doe het dan meteen goed en merge 'm ook.Op de soundtrack CD van de film staat wel een 2 unlimited lied, namelijk The Real Thing, misschien dat dat hem is. Mocht het 'm niet zijn, misschien is het een van de andere liedjes op die CD:
Sjorszzz Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Nee dat is hem helaas niet. Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film.......... En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen.
Yukmouth Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Nee dat is hem helaas niet. Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film.......... En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen. Ik denk dat je Dreams (will come alive) van 2 Brothers on the 4th floor bedoeld!
Gta-killer Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Bedoel je deze misschien: Hij heet DJ Tilo - Mr Perfect Bewerkt: 27 juni 2008 door Gta-killer
fricoandello Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Nee dat is hem helaas niet. Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film.......... En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen. Ik denk dat je Dreams (will come alive) van 2 Brothers on the 4th floor bedoeld! Jaaa ik was er ook naar op zoek. Dít is em!
selina Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Bedoel je mischien deze? Maxx Getaway
sjaakdebakker Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Bedoel je mischien deze? Maxx Getaway trouwens wel eens gedacht aan thievery corporation ? ook gaaf hoor als achtergrondmuziek
Recommended Posts