2fast{0} Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Een leuke signature op het eerste gezicht, hij oogt ook erg vrolijk. Maar waar haal je zo opeens dat groen vandaan, ik vind het niet zo erg mooi passen bij de rest, daarnaast vind ik je signature ook een beetje te klein voor de dingen die jij erin stopt, hij is dus erg druk voor mijn mening. Wat me wel opviel en ook erg mooi vind is je render met de spatters die eraf vliegen, erg mooi gedaan! Ook is de plaatsing goed gedaan, ik vind hem op sommige punten dus best goed gedaan, alleen mis ik een klein beetje tekst, maar ja dat zou je signature wel erg vol maken. Ik vind het daarom ook niet zo slim dat je je signature zo klein maakt, je hebt erg weinig ruimte om je artistieke kunsten te laten zien en je zit ook zo over je ruimte heen. Voor een geheel is je signature wel mooi en ook erg vrolijk! Mvg, 2fast{0} Bewerkt: 16 juni 2008 door 2fast{0} Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Halo! Je sig is erg mooi hoor! De render is erg mooi geplaatst,en ook goed ingeblend. De effecten om de render zijn ook erg mooi,maar de groene achergrond die past niet echt bij de rest.Ook mis ik nog een beetje tekst. Verder erg mooi! 7.6/10 Reageren
KJF Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Maar waar haal je zo opeens dat groen vandaan, maar de groene achergrond die past niet echt bij de rest. De sommige delen van zijn "pantser" die strepen zijn groen Donker groen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Maar waar haal je zo opeens dat groen vandaan, maar de groene achergrond die past niet echt bij de rest. De sommige delen van zijn "pantser" die strepen zijn groen Donker groen Die zie je niet in je render op dit plaatje, mischien handig als het er toch uitgelaten word. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Maar waar haal je zo opeens dat groen vandaan, maar de groene achergrond die past niet echt bij de rest. De sommige delen van zijn "pantser" die strepen zijn groen Donker groen Die zie je niet in je render op dit plaatje, mischien handig als het er toch uitgelaten word. Ja,als ik jou was KJF,zou ik de achtergrond een andere kleur doen,een kleur die beter bij de render past. Zoals zwart bijvoorbeeld. Bewerkt: 17 juni 2008 door Bossinkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.