Jump to content

Police Maverick en geveangenisbusje


Vercetti24

Recommended Posts

Je kan serieus, als je geluk hebt, de piloot uit een police maverick schieten (sniper) waarna hij neerstort, en als hij laag genoeg was zal de heli dit overleven, waarna je hem kan jatten. Mij is het gelukt, behalve het feit dat hij tussen bomen terecht kwam, en dus de rotor eraf brak. Dus daar moet je wel op letten, succes.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan serieus, als je geluk hebt, de piloot uit een police maverick schieten (sniper) waarna hij neerstort, en als hij laag genoeg was zal de heli dit overleven, waarna je hem kan jatten. Mij is het gelukt, behalve het feit dat hij tussen bomen terecht kwam, en dus de rotor eraf brak. Dus daar moet je wel op letten, succes.

Inderdaad. Ik dacht alleen dat de heli dit niet kon overleven. Bij mij gaat hij namelijk altijd kapot.

@GTAmitch: Betekend dat dat je ook twee politie mannen bij je hebt in de heli?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan serieus, als je geluk hebt, de piloot uit een police maverick schieten (sniper) waarna hij neerstort, en als hij laag genoeg was zal de heli dit overleven, waarna je hem kan jatten. Mij is het gelukt, behalve het feit dat hij tussen bomen terecht kwam, en dus de rotor eraf brak. Dus daar moet je wel op letten, succes.

Inderdaad. Ik dacht alleen dat de heli dit niet kon overleven. Bij mij gaat hij namelijk altijd kapot.

@GTAmitch: Betekend dat dat je ook twee politie mannen bij je hebt in de heli?

die vallen er vanaf :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze dan dood zijn. En waar zit die busje dan?

Alleen in de missie helaas.

Jammer dan :N , maar ik ben toch bezig met een nieuwe game dus dan jat ik hem wel. ^_^

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...