Jump to content

Sis

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de videokaart sis maar San Andreas doet het niet op deze videokaart dus ik wil hem nu upgraden maar welke upgrade moet ik hebben?

Geplaatst: (bewerkt)

Als die videokaart het niet doet met SA heeft het geen enkele zin om die kaart te upgraden :bonk: . Je zult dus waarschijnlijk een andere videokaart moeten kopen. Nvidia werkt prima voor SA. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Het hangt er vanaf hoe hoog je budget natuurlijk is en welk moederbord je hebt. Met de meeste videokaarten die nu te koop zijn, kun je San Andreas wel draaien. De Nvidia zijn zeker goed, zoals _KoE_Mzunugu hierboven zegt, maar schroom niet om naar AMD te kijken. Met een Nvidia 8600 of hoger zit je sowieso goed en deze is onder de €100 te verkrijgen. :tu:

Geplaatst:
Het hangt er vanaf hoe hoog je budget natuurlijk is en welk moederbord je hebt. Met de meeste videokaarten die nu te koop zijn, kun je San Andreas wel draaien. De Nvidia zijn zeker goed, zoals _KoE_Mzunugu hierboven zegt, maar schroom niet om naar AMD te kijken. Met een Nvidia 8600 of hoger zit je sowieso goed en deze is onder de €100 te verkrijgen. :tu:

maar kan je als je sis hebt kan je geen upgrade downloaden van Nvidia ofzo dat je dan San andreas kan spelen want ik wil hem graag spelen hoor of is er nog een andere manier

Geplaatst:

maar kan je als je sis hebt kan je geen upgrade downloaden van Nvidia ofzo dat je dan San andreas kan spelen want ik wil hem graag spelen hoor of is er nog een andere manier

Allereerst is Nvidia geen upgrade die je zo maar kan downloaden, maar een videokaart.

En er is geen andere manier om SA te spelen, zonder de juiste videokaart. Koop een Nvidia 8600, daarmee zit je veilig en zet die in je computer.

Geplaatst:

En ik had ook nog een vraag,

Is Nvidia 8600 ook goed om zware Car mods op te draaien?

Zeg maar dat het spel heel soepel loopt en niet traag gaat.

Geplaatst:

Lijkt mij in principe wel, maar dat hangt er maar net vanaf hoeveel geheugen er op die kaart staat en hoe zwaar jij je grafische instellingen hebt gezet. Kortom: dat hangt van jezelf af. ^_^
Geplaatst:

Die kaart is prima voor SA, maar voor de nieuwe generatie games is 'ie eigenlijk bagger... Dan zou je beter eentje uit de nieuwe 9xxx serie kunnen nemen van nVidia, daarmee weet je zeker dat je alle games, waaronder zware carmods in SA ^_^, aan kan.

Geplaatst:

Die kaart is prima voor SA, maar voor de nieuwe generatie games is 'ie eigenlijk bagger... Dan zou je beter eentje uit de nieuwe 9xxx serie kunnen nemen van nVidia, daarmee weet je zeker dat je alle games, waaronder zware carmods in SA ^_^, aan kan.

als ik het koop dan zit ik met een ander probleem hoe moetik het er op zetten

Geplaatst:
als ik het koop dan zit ik met een ander probleem hoe moetik het er op zetten

Een Sis videokaart is naar mijn weten niet meer dan een op het moederbord geïntegreerde chip. Om met een nieuwe kaart (bijvoorbeeld de Geforce 8600) te kunnen spelen, zul je die chip van Sis dus eerst uit moeten schakelen in de BIOS. Vergeet alvorens niet even de drivers en dergelijke van je systeem te verwijderen. Daarna kun je je nieuwe videokaart in het juiste slot (waarschijnlijk PCI-E) steken en de bijbehorende software installeren.

Mocht je overigens weinig verstand hebben van dit alles, laat dit dan doen door iemand die er wel verstand van heeft. Rommelen in de BIOS, zonder dat je weet wat je doet, lijkt me niet echt een goed idee namelijk. :puh:

Daarnaast kun je dergelijke vragen beter voorleggen aan de mannen van Hardware, derhalve verplaatst.

>>> Door Thundercover: *Ontvangt het topic met open armen!* :tu:<<<

Geplaatst:

okee maar 78 euro of meer kan niemand het via tnt post sturen?

-------------

Maar Als ik het goed begrijp. de videokaart moet ik bij de moederbord installeeren maar ik heb sis dus ik moet een nviadia moederbord hebben allen drives van sis moet ik verwijderen nviadia vervangen en dan klaar of kan het ook met de moederbord van sis?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerk-knop.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...