Jump to content

Gta IV stottert


Yezur

Recommended Posts

Heej..

Ik heb een vraag aan jullie Gta gamers.. :)

Ik heb heb probleem dat als het een beetje drukker op het scherm wordt, dan gaat het haperen..

En dan bedoel ik niet dat er 20 auto's op t scherm staan.. Maar als ik bijvoorbeeld hard over een brug heen rij me top de achtergrond de stad.. Dan stottert ie best wel..

Hebben jullie hier ook last van..?

Zoja is hier iets tegen te doen..

Groet..

Link to comment
Delen op andere websites

Heej..

Ik heb een vraag aan jullie Gta gamers.. :)

Ik heb heb probleem dat als het een beetje drukker op het scherm wordt, dan gaat het haperen..

En dan bedoel ik niet dat er 20 auto's op t scherm staan.. Maar als ik bijvoorbeeld hard over een brug heen rij me top de achtergrond de stad.. Dan stottert ie best wel..

Hebben jullie hier ook last van..?

Zoja is hier iets tegen te doen..

Groet..

Nee ik heb hier persoonlijk geen last van.

Maar hetgeen je schrijft bedoel je hier de Multiplay mee of de singleplay??

Is het op de 360 of de PS3 ??

In de singleplay heb ik er in ieder geval nog nooit last van gehad.

In de multiplay alleen als er echt heeel veel gebeurt op een klein stukje (10 man met RPG elkaar beschietend en ondertussen de auto's die exploderen dan wil hij nog wel eens haperen maar nooit echt storend)

Link to comment
Delen op andere websites

Heej..

Ik heb een vraag aan jullie Gta gamers.. :)

Ik heb heb probleem dat als het een beetje drukker op het scherm wordt, dan gaat het haperen..

En dan bedoel ik niet dat er 20 auto's op t scherm staan.. Maar als ik bijvoorbeeld hard over een brug heen rij me top de achtergrond de stad.. Dan stottert ie best wel..

Hebben jullie hier ook last van..?

Zoja is hier iets tegen te doen..

Groet..

Nee ik heb hier persoonlijk geen last van.

Maar hetgeen je schrijft bedoel je hier de Multiplay mee of de singleplay??

Is het op de 360 of de PS3 ??

In de singleplay heb ik er in ieder geval nog nooit last van gehad.

In de multiplay alleen als er echt heeel veel gebeurt op een klein stukje (10 man met RPG elkaar beschietend en ondertussen de auto's die exploderen dan wil hij nog wel eens haperen maar nooit echt storend)

Ik bedoel hiermee op de single player op de ps3..

Het is niet dat ik dan niks kan doen ofzo.. Maar ik heb het idee dat het niet lekker vloeiend loopt...

Link to comment
Delen op andere websites

Heej..

Ik heb een vraag aan jullie Gta gamers.. :)

Ik heb heb probleem dat als het een beetje drukker op het scherm wordt, dan gaat het haperen..

En dan bedoel ik niet dat er 20 auto's op t scherm staan.. Maar als ik bijvoorbeeld hard over een brug heen rij me top de achtergrond de stad.. Dan stottert ie best wel..

Hebben jullie hier ook last van..?

Zoja is hier iets tegen te doen..

Groet..

Nee ik heb hier persoonlijk geen last van.

Maar hetgeen je schrijft bedoel je hier de Multiplay mee of de singleplay??

Is het op de 360 of de PS3 ??

In de singleplay heb ik er in ieder geval nog nooit last van gehad.

In de multiplay alleen als er echt heeel veel gebeurt op een klein stukje (10 man met RPG elkaar beschietend en ondertussen de auto's die exploderen dan wil hij nog wel eens haperen maar nooit echt storend)

Ik bedoel hiermee op de single player op de ps3..

Het is niet dat ik dan niks kan doen ofzo.. Maar ik heb het idee dat het niet lekker vloeiend loopt...

In de singleplayer PS3 heb ik hier persoonlijk geen last van.

Ik heb niet het idee dat hij stotterd. Kan het misschien aan je kabel/tv liggen ?? :?

Ik vraag dit omdat het bij mij allemaal vloeiend loopt. Ik heb geen flat-tv maar nog een "oude" Sony Triniton breedbeeld. Dus geen HD e.d. :N

Maar op mijn scherm loopt het vloeiend. (Het enige zijn de sms-en en phonebook e.d. wat slecht te lezen is. :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit gisteren ook.

Ik voer met een boot zo ongeveer over de steigers en toen viel die boot het water in.

Toen begon ie te haperen.

Heb ik me savegame opnieuw opgestart en toen was et weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb nog zon oude televisie geen breed beeld ofzo.. Ik heb ergens gelezen dat het misschien weg zou kunnen gaan als ik het playstation netwerk even uitzet..

Yezur,

Dan zou ik je niet kunnen helpen. Ik heb er geen last van dus ik dacht misschien komt het door de tv maar dat blijkt niet zo te zijn.....

Sorry dat ik je niet kan helpen :N

Succes in ieder geval met het oplossen van je probleem :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb nog zon oude televisie geen breed beeld ofzo.. Ik heb ergens gelezen dat het misschien weg zou kunnen gaan als ik het playstation netwerk even uitzet..

Yezur,

Dan zou ik je niet kunnen helpen. Ik heb er geen last van dus ik dacht misschien komt het door de tv maar dat blijkt niet zo te zijn.....

Sorry dat ik je niet kan helpen :N

Succes in ieder geval met het oplossen van je probleem :tu:

Geen probleem.. :)

Iig bedankt voor je antwoord..

Misschien dat er nog andere zijn die een idee hebben hoe het kan.. ?

Edit: Ik heb ook ergens gelezen dat het aan je instellingen van de tv ofzo kan liggen... Kheb ook gezien dat andere meer van dat "bloom en blur" hebben zeg maar.. Kun je dit aanpassen.. ?

Bewerkt: door Yezur
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook wel een als ik heel hard ga dt gta 4 dan soort van stottert maar k zal voorlopig gta 4 niet meer kunne spele wnt mun moeder bleef haken aan de xbox live kabel waardoor mun xbox omviel en er nu HELE grote krassen op gta 4 zitten en elke keer als k un cut-scene heb hij me un disk unreadable mssg laat zien:S

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook wel een als ik heel hard ga dt gta 4 dan soort van stottert maar k zal voorlopig gta 4 niet meer kunne spele wnt mun moeder bleef haken aan de xbox live kabel waardoor mun xbox omviel en er nu HELE grote krassen op gta 4 zitten en elke keer als k un cut-scene heb hij me un disk unreadable mssg laat zien:S

Ja precies dat heb k ook, als ik hard rij dan ziet t net uit of ie niet vloeiend loopt..

Maja ik heb eens op verschillende forums mijn vraag gesteld.. Maar het blijkt gewoon normaal te zijn..

Ik heb de cd btw ook gekeken maar die is oke.. Ik zat te denken dat er missschien iets mis was met men Ps3.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...