Jump to content

ik krijg GTA4 niet op 1080p help!


nesta75

Recommended Posts

he gasten need your help!?

ik krijg gta4 niet op 1080p geinstalleerd terwijl ik het op mijn ps3 menu dat wel krijg.

ik heb denk ik alles gekozen zoals het hoort (niet dus) maar hij verandert van 1080p naar 762p zodra het spel begint

iemand goeie tips ???!!!

thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Had dit probleem ook met COD4, heb toen de ps3 aangepast zodat ie alleen 1080p afspeelt, dus 720 niet aanvinken. Daarna pakt ie indien mogelijk 1080p. Hoop dat dit helpt, als je me niet begrijpt dan hoor ik het wel.. Succes

Link to comment
Delen op andere websites

he gasten need your help!?

ik krijg gta4 niet op 1080p geinstalleerd terwijl ik het op mijn ps3 menu dat wel krijg.

ik heb denk ik alles gekozen zoals het hoort (niet dus) maar hij verandert van 1080p naar 762p zodra het spel begint

iemand goeie tips ???!!!

thanks

Doe het volgende:

Ga naar de beelschermopties onder instellingen

Select video outvoer instellingen

Select HDMI

Select aangepast

Vinkjes weg bij 1080i and 720p

Druk op X

Druk weer op X

Select Klaar/Finish.

Start het spel

Wat wel belangrijk is om de weten is dat je een 1080p HDTV in the 32"/40" klasse moet hebben en met een HDMI aansluiting niet te vergeten.

Het kan dus zijn dat als jouw TV geen 1080p mode ondersteund, je geen 1080p mode te zien krijgt. :(

Dit is de manier waarbij het bij mij is gelukt, en mijn Sony Bravia 32" LCD ondersteund 1080p mode. :Y

PS: Doe dit alleen bij spellen die wel 1080p mode aankunnen, maar die het automatisch niet willen weergeven zoals bijvoorbeeld GTA IV. Mijn advies is om de opties weer terug te zetten wanneer je een spel wilt spelen die alleen 720p mode aankan of lager. Deze truuk werkt anders niet.

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...