Gta Bram Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb een apparte glitch gezien: ik reed met een Patroit door LC en er stond een tegenligger voor het rode stoplicht. Ik dacht, leuk ik knal er ff leuk op met mijn Patroit. Maar ik reed er over. Dat vond ik wel leuk dus ik pakte nog een auto, en ik zette hem tegen de muur. Toen reed ik er met mijn patroit tegen maar de auto was iets te hoog dus ik reed er niet over. Toen reed ik weer achteruit om het nog eens te proberen, en toen stond de knipperlicht van de auto waar ik over wou rijden aan!! Echt raar, maar het knipperlicht ging vanzelf weer uit. Laterzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb een apparte glitch gezien: ik reed met een Patroit door LC en er stond een tegenligger voor het rode stoplicht. Ik dacht, leuk ik knal er ff leuk op met mijn Patroit. Maar ik reed er over. Dat vond ik wel leuk dus ik pakte nog een auto, en ik zette hem tegen de muur. Toen reed ik er met mijn patroit tegen maar de auto was iets te hoog dus ik reed er niet over. Toen reed ik weer achteruit om het nog eens te proberen, en toen stond de knipperlicht van de auto waar ik over wou rijden aan!! Echt raar, maar het knipperlicht ging vanzelf weer uit.Laterzzz Was het toevallig nog het alarm van die auto die nog aanstond ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb een apparte glitch gezien: ik reed met een Patroit door LC en er stond een tegenligger voor het rode stoplicht. Ik dacht, leuk ik knal er ff leuk op met mijn Patroit. Maar ik reed er over. Dat vond ik wel leuk dus ik pakte nog een auto, en ik zette hem tegen de muur. Toen reed ik er met mijn patroit tegen maar de auto was iets te hoog dus ik reed er niet over. Toen reed ik weer achteruit om het nog eens te proberen, en toen stond de knipperlicht van de auto waar ik over wou rijden aan!! Echt raar, maar het knipperlicht ging vanzelf weer uit.Laterzzz Was het toevallig nog het alarm van die auto die nog aanstond ?? nee ik had gewoon een auto gejat waar nog iemand in zat dus ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 even uitleggen: als je uit de auto stapt en je doet de auto uit, dan staat het alarm ook aan, dus rijd je er tegen, gaat het alarm af... ik denk dat dat is gebeurt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 even uitleggen:als je uit de auto stapt en je doet de auto uit, dan staat het alarm ook aan, dus rijd je er tegen, gaat het alarm af... ik denk dat dat is gebeurt... Inderdaad, want ik zie er geen logica in dat die lichten zomaar zonder reden aan gaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 even uitleggen:als je uit de auto stapt en je doet de auto uit, dan staat het alarm ook aan, dus rijd je er tegen, gaat het alarm af... ik denk dat dat is gebeurt... ik weet het niet; de lichten knipperden niet en ik hoorde geen toeter ofzo, maar ja bedankt voor de tips Doei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakje69 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 even uitleggen:als je uit de auto stapt en je doet de auto uit, dan staat het alarm ook aan, dus rijd je er tegen, gaat het alarm af... ik denk dat dat is gebeurt... hoe doeje nu eigenlijk de auto uit bij mij lukt het niet echt heb een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 hoe doeje nu eigenlijk de auto uit bij mij lukt het niet echt heb een ps3 Door de knop waarmee je uitstapt niet alleen in te drukken, maar ingedrukt te houden voor ongeveer 2 seconden lang. Net zoals het grootlicht, zeg maar. Ontopic: De NPC's gebruiken wel knippersignalering. Waarschijnlijk ben je in een auto gestapt die al richting aangaf, en is deze niet uit gegaan omdat de NPC zijn/haar afslag nooit heeft kunnen afmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakje69 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 hoe doeje nu eigenlijk de auto uit bij mij lukt het niet echt heb een ps3 Door de knop waarmee je uitstapt niet alleen in te drukken, maar ingedrukt te houden voor ongeveer 2 seconden lang. Net zoals het grootlicht, zeg maar. Ontopic: De NPC's gebruiken wel knippersignalering. Waarschijnlijk ben je in een auto gestapt die al richting aangaf, en is deze niet uit gegaan omdat de NPC zijn/haar afslag nooit heeft kunnen afmaken. thx man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.