Vegeta Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Het was weer eens vaderdag.. Mijn vader hield nooit van de dingen die ik voor hem kocht. Hij hield meer van dingen die ik zelf had gemaakt. Dus dit jaar dacht ik aan iets tekenen, toen kreeg ik het idee om zijn favourite auto te tekenen. Na uren lang zoeken zag ik op zijn computer veel foto's staan van de auto : Opel Zafira , dus ik vond deze het mooiste en makelijkste. Na urenlang streepjes trekken op een nieuwe layer met adobe photoshop, maakte ik een soort van met de pc gemaakte inkleur plaatje. Dat printe ik uit en ik ging het na tekenen op een aparte blaadje. Ik kleurde het wat mooi in. En gaf het aan hem en hij vond hem fantastische... Hij was er blij mee en vond hem beter dan de cadeautjes die ik voor hem had gekocht Dit was t geworden het is wel een beetje verkloot maar jah : Bewerkt: 16 juni 2008 door cesar 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.