Vegeta Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik blijf deze zomer in Nederland dus ik wou een Pc of een xbox360 waar ik op kon Gamen. Dus ik d8 eerst alleen aan een xbox 360 maar ik kwam erachter dat alle spellen ook al op de pc verkrijgbaar waren of binnenkort. Zoals de spellen fifa 08 , pes 2008 , saints row 2 , burn out paradise , GTA IV , cod 4 , nfs pro street en Assassins Creed. Dus ik wou weten welke videokaart eigelijk het beste met mijn processor werkt zonder een bottleneck. Ik kan kopen tot de 150 euro en kom dus niet met ik zou sparen naar eentje van 200 want ik ben niet gek ik betaal niet zoveel voor een videokaart. Mijn computer : Computer : Dell Inspiron 530 Besturingsysteem : Windows Xp SP2 Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs) Werkgeheugen : 2 GB Ram Videokaart: Intel® G33/G31 Express Chipset Family Reageren
DieHappy Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik blijf deze zomer in Nederland dus ik wou een Pc of een xbox360 waar ik op kon Gamen. Dus ik d8 eerst alleen aan een xbox 360 maar ik kwam erachter dat alle spellen ook al op de pc verkrijgbaar waren of binnenkort. Zoals de spellen fifa 08 , pes 2008 , saints row 2 , burn out paradise , GTA IV , cod 4 , nfs pro street en Assassins Creed. Dus ik wou weten welke videokaart eigelijk het beste met mijn processor werkt zonder een bottleneck. Ik kan kopen tot de 150 euro en kom dus niet met ik zou sparen naar eentje van 200 want ik ben niet gek ik betaal niet zoveel voor een videokaart. Mijn computer : Computer : Dell Inspiron 530 Besturingsysteem : Windows Xp SP2 Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs) Werkgeheugen : 2 GB Ram Videokaart: Intel® G33/G31 Express Chipset Family Ik ben zeker geen pc expert maar: Je moet er wel rekening mee houden dat veel spellen die je wilt spelen (oa Assassin's Creed en COD4) hoge systeemeisen hebben. Zelfs met een nieuwe videokaart in je pc kun je deze games niet in maximale instellingen spelen. En je moet misschien zelfs genoegen nemen me erg lage instellingen om het spel soepel te laten draaien. Tevens heb ik begrepen dat FIFA 08 er op de pc veel lelijker uitziet dan op de xbox360, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring. Misschien toch maar sparen voor een XBOX360? Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 HD 4850. Is rond de 163 euro op Azerty en nog niet leverbaar. 23juni pas Kaart is beter als een 8800GT (volgens sommige benchmarks....) Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Tjah mensen willen toch niet luisteren , BEKIJK mijn bericht ik zei : welke videokaart werkt het beste met mijn processor zonder dat er een botleneck komt dat is als de processor niet sterk genoeg is . Dus ik vraag welke videokaart kan mijn processor wel aan ???? Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Lezen is een vak apart . Maar ik denk dat je CPU nog wel een HD3850 trekt. Die kosten momenteel rond de 85 euro (van Club3d) Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Jah dat denk ik ook maar veel mensen zeggen van niet ?? Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Nou weet iemand het ik ga eind deze week een vande 2 kopen .... Welke videokaart is sterk genoeg voor : Computer : Dell Inspiron 530 Besturingsysteem : Windows Xp SP2 Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs) Werkgeheugen : 2 GB Ram Videokaart: Intel® G33/G31 Express Chipset Family en de prijs kan me geen reet schelen... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Om toch een reactie te geven op je vraag. Wat vaak de das omdraait is dat de grafische kaart qua snelheid zich moet inhouden om dat de processor te langzaam is. Als ik jou was zou ik voor een 8 serie gaan of een 9600 GSO. Zijn rond de 100 euro en je processor kan ze bij houden. Let wel op als je voor SLi gaat dat je een sterke voeding hebt, want je voeding moet genoeg stroom kunnen leveren aan je Grafische kaart en natuurlijk aan de rest van je Hardware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.