gta san adreas fan @ Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Ik heb na een tijdje GTA SA weer geinstalleerd en nu wilde ik me save games erweer inzetten maarnu pakt hij ze niet meer nu krijg ik alleen save game corrupted en dan zegt hij dat ik me save game derectory moet controleren ofzo? wie kan mij effe helpen (hij doet precies hezelfde als ik een nieuwe game start en hem dan save dan doet hij dit zelfde weer dus het licht niet aan me oude save games) Bewerkt: 16 juni 2008 door gta san adreas fan @ Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Uit een ander topic heb ik dit gekopieerd, ik hoop dat dit je helpt: 1. Je installeert SA op je pc2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ja klopt ik heb dit zelf gevonden http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25056&hl= Nog wel bedankt: froodooo P.S. had het foutgetypt dus daarom vond ik niets met de zoekmachine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.