PowerPats Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Geachte gtaforum leden. Ik heb een hdmi kabel van 30 euro gekocht en aangesloten op mijn ps3 maar het beeld is veel slechter dan toen ik nog een scart aansluiting gebruikte. het beeld is erg onscherp en alle kleuren zijn heel erg fel. Ook zie je duidelijk pixels verschijnen. Dit draagt niet bij aan een mooiere speelervaring. Ik heb een samsung hd ready tv en mijn beeldscherminstellingen van de ps3 staat op 1080i. Ik weet dus echy niet wat het probleem is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) probeer eens je ps3 op 720p in te stellen in plaats van 1080i, ziet het er dan beter uit? 720p doe je gewoon bij beeld --> instellingen beeld uitvoer ofzoiets --> hdmi --> aangepast --> 720p selecteren Bewerkt: 16 juni 2008 door Gta-killer Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb het geprobeert en het ziet er wel beter uit dan eerst. maar als ik de scart aansluiting gebruik is het beeld nog steeds beter dan dat van de hdmi aansluiting. wat ik persoonlijk heel raar vindt. moet ik mischien iets op mijn tv instellen. want nu is het beeld ook opeens donker geworden Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 hebben zullie nog een andere hd-tv met hdmi aansluiting? Of misschien heeft je monitor hdmi aansluiting? want zo kan je testen of het wel of niet aan je tv ligt. Bij mij is het beeld met hdmi iig wat helderder en veel scherper dan met scart. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Nee we hebben alleen een hd ready tv in de woonkamer dus ik kan het jammer genoeg niet testen. ik heb echt alles geprobeert. Ik heb bijna de neiging om weer gewoon verder te gaan met scart. Maar het is mischien een heel klein probleempje die je makkelijk kan oplossen. en daarom durf ik nog niet mijn hdmi kabel terugf te brengen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Of je leent van iemand even de hdmi kabel en kijkt of die beter beeld geeft. Staat je TV wel op het goede kanaal (HDMI)? Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Probeer ook te wisselen van hoeveel pixels. 1080 en 720 heb je al gedaan. Kijk verder welke het beste is. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Of je leent van iemand even de hdmi kabel en kijkt of die beter beeld geeft.Staat je TV wel op het goede kanaal (HDMI)? moet het op hdmi 1 of 2? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Of je leent van iemand even de hdmi kabel en kijkt of die beter beeld geeft.Staat je TV wel op het goede kanaal (HDMI)? moet het op hdmi 1 of 2? Dat licht eraan in welke poort je hem heb. Als het goed is heb je op het ene kanaal beeld en op het andere kanaal niet. Tevens denk ik dat je wienig problemen heb hoor met je HDMI. Letters zijn keliner en je beeld wordt donkerder. Dit is gewoon normaal. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 wacht eens even, dus het hoort dat je beeld donkerder wordt. dat is lullig in ieder geval bedankt iedereen. ik probeer het vanavond nog een keer, en als het dan nog steeds niet lukt dan post ik mijn bevindingen hier. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Mijn beeld wordt neit echt donkerder hoor door hdmi, letters worden wel een stuk kleiner omdat resolutie hoger is natuurlijk. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Mijn beeld wordt neit echt donkerder hoor door hdmi, letters worden wel een stuk kleiner omdat resolutie hoger is natuurlijk. Mijn beeld wordt wel donkerder heb meer schaduw en het ziet er gewoon stukke beter uit... Wie weet heb ik wat andere instelingen dan jou... Reageren
Biocount Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Heb je wel een zuurstof vrije HDMI kabel gehaald? Zelf heb ik ook een hd ready van samsung met een hdmi kabel van logitech (ook 30 euro geloof ik).. Ging je ps3 trouwens wel zich aan passen aan de nieuwe aansluiting manier? Anders moet je je ps3 ff handmatig proberen aan tepassen voor het juiste beeld Reageren
Destilios Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Wat je ook kan proberen is game mode (als je dat hebt op je samsung tv (ik wel)) aanzetten dit kan in instellingen van je tv.. Wat je ook nog kunt doen is op je ps3 superwhite of iets dergelijks aanzetten en nog iets anders waardoor het beeld ook nog stukken beter word Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Wat je ook kan proberen is game mode (als je dat hebt op je samsung tv (ik wel)) aanzetten dit kan in instellingen van je tv..Wat je ook nog kunt doen is op je ps3 superwhite of iets dergelijks aanzetten en nog iets anders waardoor het beeld ook nog stukken beter word Ik heb ook een samsung met game mode, maar geloof mij veel zal het niet helpen, want er komt dan alleen wat waas in het beeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.