FerryN Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Heuj, Ik had eerst een virus, zie andere topic in dit gedeelte. Nu is mijn pc herinstalleerd, en doet hij het weer. Nu heb ik de volgende probleem, ik kan geen spellen spelen. Bij CoD 4 en Battlefield Vietnam heb ik telkens maar een zwarte scherm, nu wet ik dat het aan de Videokaart Drivers ligt. Ik heb een NVidia 7600GS, 256mb, dus deze twee zouden perfect moeten lopen. Maar ik heb er een CD bij gekregen, en die is geinstalleert, maar werkt niet, toen heb ik 172. nogwat erop gezet, nog niks, toen 169.21 en nog niks, en toen 93.71 en nog niks. Heb ook al de moederborddrivers opnieuw geinstalleert, en heb XP. Niks werkt. Wie kan mijn probleem behelpen? Later Edit: Kan iemand de drivers van een Creative Gamer HD7600L muis vinden die werken? Die van de CD doen het niet eens, en met die drivers van windows kan ik niet mijn scrollwiel gebruiken. Bewerkt: 16 juni 2008 door FerryN Reageren
jurgen1 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Misschien zijn de drivers niet goed geinstalleerd van je videokaart. kijk hier is voor drivers HIER En als dit het niet is zou er denk ik wat met het spel zijn. Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Niemand? Kan geen enkel spel spelen Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb dit ook wel is gehad moet ff goed na denken wat het probleem ook alweer was.... ik weet nog dat je iets moest installeren of zo maar ja Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Door steeds te wisselen van nieuwe naar oude driver, weet je hardware niet meer welke driver bestanden nou de juiste zijn. Wat je moet doen is echt grondig te werk gaan, en dan ook echt alle drivers verwijderen. Kijk ook hier eens: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...t&p=1026707 Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Door steeds te wisselen van nieuwe naar oude driver, weet je hardware niet meer welke driver bestanden nou de juiste zijn.Wat je moet doen is echt grondig te werk gaan, en dan ook echt alle drivers verwijderen. Kijk ook hier eens: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...t&p=1026707 Bedankt, maar ondertussen heb ik weer het Run.exe virus gehad, domme ik weer rotzooi downloaden, en nu is mijn XP weer opnieuw geinstalleerd(2de keer in een maand, door de tweede keer een ernstige virus naar binnen getrokken). En hiervoor heb ik hem weer aan het praten gekregen, heb echt alle drives, inclusief in de mappen verwijdert. Toen de 93.71 32bit geinstalleerd en doen deed hij het. Maar alsnog bedankt. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.