CoolieJoolie Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Gegroet, Ik wil graag weten waar je in de weapons.dat map het target kan aanpassen, want ik heb laatst een niewe skin voor de AK47 gedownload en daar zit zo'n kijkertje op welke ook op de Sniper Rifle zit, en dus wil ik dat hij ook door dat kijkertje heen gaat kijken. Alvast bedankt, Reageren
ikt Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Gegroet,Ik wil graag weten waar je in de weapons.dat map het target kan aanpassen, want ik heb laatst een niewe skin voor de AK47 gedownload en daar zit zo\'n kijkertje op welke ook op de Sniper Rifle zit, en dus wil ik dat hij ook door dat kijkertje heen gaat kijken. Alvast bedankt, Zoek de Ak-47 lijn op.Daar zie je een hele rits getallen. Aan het eind zijn er 4 getallen aan elkaar. Verander het laatste getal in een 4. Maar volgens mij heb je wel de scoped sight texture nodig, en ik vraag mij best wel af of dat zo kan lukken. Maar probeer het maar eens $ AK47 INSTANT_HIT 40.0 70.0 355 -1 5 riflebad 30 30 0.78 -0.06 0.13 0 0 0.40 0.9 6 10 7 6 10 7 99 7001$ AK47 INSTANT_HIT 45.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 1 200 0.50 1.0 6 10 7 6 10 7 99 7011 $ AK47 INSTANT_HIT 50.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 2 999 0.60 1.1 6 10 7 6 10 7 99 7031 De dikgedruke 1en naar 4 veranderen. Zo dus: $ AK47 INSTANT_HIT 40.0 70.0 355 -1 5 riflebad 30 30 0.78 -0.06 0.13 0 0 0.40 0.9 6 10 7 6 10 7 99 7004$ AK47 INSTANT_HIT 45.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 1 200 0.50 1.0 6 10 7 6 10 7 99 7014 $ AK47 INSTANT_HIT 50.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 2 999 0.60 1.1 6 10 7 6 10 7 99 7034 En hier zijn de regels, inclusief het goede aantal ''tabs", om het overzichtelijk te houden: $ AK47 INSTANT_HIT 40.0 70.0 355 -1 5 riflebad 30 30 0.78 -0.06 0.13 0 0 0.40 0.9 6 10 7 6 10 7 99 7004 $ AK47 INSTANT_HIT 45.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 1 200 0.50 1.0 6 10 7 6 10 7 99 7014 $ AK47 INSTANT_HIT 50.0 70.0 355 -1 5 rifle 30 30 0.78 -0.06 0.13 2 999 0.60 1.1 6 10 7 6 10 7 99 7034 Bewerkt: 16 juni 2008 door ikt Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Bedankt, weer wat geleerd, weet je ook hoe je de inzoom optie erop zet, want nu heb ik niet dat zwarte erom heen en geen inzoom optie, maar zo is ook is het goed. Trouwens wat is scoped sight texture? EDIT: Het werkt twouwens niet op SA:MP Bewerkt: 16 juni 2008 door CoolieJoolie Reageren
ikt Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Bedankt, weer wat geleerd, weet je ook hoe je de inzoom optie erop zet, want nu heb ik niet dat zwarte erom heen en geen inzoom optie, maar zo is ook is het goed. Trouwens wat is scoped sight texture?EDIT: Het werkt twouwens niet op SA:MP SA-MP blokkeert het veranderen van .dat bestanden. Scoped sight dinges is de richter. Open maar sniper.txd, en je ziet een plaatje met een richter. Reageren
Puma Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Óf je replaced gewoon de sniper in plaats van de AK . Het maakt SA niet uit of je nou een tuinstoel of een Beretta als model gebruikt, een model is een model. Reageren
ikt Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Óf je replaced gewoon de sniper in plaats van de AK . Het maakt SA niet uit of je nou een tuinstoel of een Beretta als model gebruikt, een model is een model. Ja, maar een ubersnelvurende AK is wel beter dan een slome AK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.