Jump to content

hoe naar packie

whitepearl

Recommended Posts

hoi weet iemand wat voor kleren ik aan moet om naar packie tegaan? ze hebben het ook over smart shoes weet alleen niet welke winkel ik alles moet halen

Die kledingwinkel heet perseus. Kijk maar eens op de map. Tevens moet je daar ook een maatpak en een broek halen.

Delen op andere websites

ja daar ben ik geweest maar staan geen smart shoes en precies die kleren die ik moet hebben

je moet de nette zwarte schoenen hebben als je begrijpt wat ik bedoel ze glimmen ook ik zoek het wel ff op

ja daar ben ik geweest maar staan geen smart shoes en precies die kleren die ik moet hebben

je moet de nette zwarte schoenen hebben als je begrijpt wat ik bedoel ze glimmen ook ik zoek het wel ff op

black loafers heten ze veel plezier en succes met een van de beste missie uit de GTA serie(vind ik zelf)

Delen op andere websites

Je moet ook een pak met een stropdas hebben, alleen dan kan je de missie starten. Dat pak is niet moeilijk te vinden, er is er maar 1 van. Smart shoes zijn gewoon schoenen van Perseus. Maakt niet uit welke. Ik hoop dat ik heb geholpen.

Delen op andere websites

Een beetje een late reactie maargoed. Waarschijnlijk heb je de kleren al, en dan kun je ze niet meer terugvinden in de winkel. Je hebt namelijk ook nette kleren nodig voor je sollicitatie gesprek in de missie Final Interview van Francis McReary. Als het goed is zullen de kleren dus in je kledingkast moeten zijn. Ga dus naar je savehouse (naar het omkleedmarkertje) en kijk eens of je daar een smart suite kan vinden, wat haast wel moet als 'ie niet meer te koop is ;)

Delen op andere websites

Een beetje een late reactie maargoed. Waarschijnlijk heb je de kleren al, en dan kun je ze niet meer terugvinden in de winkel. Je hebt namelijk ook nette kleren nodig voor je sollicitatie gesprek in de missie Final Interview van Francis McReary. Als het goed is zullen de kleren dus in je kledingkast moeten zijn. Ga dus naar je savehouse (naar het omkleedmarkertje) en kijk eens of je daar een smart suite kan vinden, wat haast wel moet als 'ie niet meer te koop is ;)

Mischien wat offtopic, maar als je kleren gekocht hebt, zijn ze wel in de winkel.

Je koopt ze gewoon opnieuw, met dezelfde prijs, maar met de ability van Alex (LiberatedWomen op www.craplist.com) krijg je 50% korting.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...