Jump to content

MP 3 player.


boas

Recommended Posts

Ik zag op Wikigta dat je je eigen muziek op de MP3 player ken beluisteren en daarvoor moet je muziek in de map

MP3 plaatsen in je vice city map,maar in mijn vice city map zit geen MP3 map. Weet iemand wat ik kan doen of wat ik heb fout gedaan? PS ik heb die map niet verwijderd!

Link to comment
Delen op andere websites

In de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3 moet je liedjes neerzetten. Die liedjes moeten MP3 bestanden zijn,de andere bestanden speelt VC niet af.De liedjes kan je beluisteren op de zender MP3 Player

Link to comment
Delen op andere websites

Áls de map er niet is, zoals je al zei, kun je proberen een map aan te maken genaamd 'mp3'. Meestal ziet Vice City dat dan als de map en speelt hij de liedjes af. :)

Vanmiddag was bij mij de map mp3 helemaal weg, dus heb VC helemaal verwijderd.Zat Ultimate VC in,en daar zat een virus in..

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Áls de map er niet is, zoals je al zei, kun je proberen een map aan te maken genaamd 'mp3'. Meestal ziet Vice City dat dan als de map en speelt hij de liedjes af. :)

dat klopt dat heb ik ook gedaan ik had namelijk ook geen mp3 map, maar je kan het ook gwn opnieuw instaleren (als je teminste een cd hebt). dat helpt ook

P.S als dat niet lukt dan is er geen oplossen :puh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...