Jump to content

Sonny-The-Pilot VS Bossinkje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, durf jij een spot duel tegen mij te houden?

Voor spotwaardigen auto's kan je hier terecht.

Onderwerp: Spots

Soort design: Foto

Size design: Je foto formaat

Render: -

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Z.S.M (Zo Snel Mogelijk)

Opmerking: Als je niet zeker weet of je auto bv. wel een Ferrari F50 is, typ dan het kenteken in bij RDW. ;) En ik lever mij spot in na jou spot.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn battle eindigt vandaag,dus neem ik hem aan.Zal mijn foto's morgen posten ;)

Hier de foto's,Succes Sonny! :tu:

Aston Martin DB9

afb025eu2.jpg

afb024ts6.jpg

afb026gp5.jpg

afb027pf4.jpg

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Ik zet in:

Ferrari 308 GTB Quattrovalvole combo met een Maserati Quattroporte en een Porsche Turbo S (die zilvere Porsche)

p1000038nt8.jpg

p1000040vx1.jpg

p1000043eg2.jpg

p1000049mp6.jpg

p1000050et4.jpg

p1000055bl7.jpg

p1000053qr1.jpg

Ik heb nog meer foto's, maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal doen hé. :puh:

Ik was daar aan het spotten met een vriend, zei ineens een andere spotter die erbij kwam: "Daar voor het stoplicht staat een Ferrari hé!", dus wij er vet snel heen rennen. Alleen, ik was niet tevreden met me pics, dus ik ging daarvoor erachter aan rennen, door half Laren!!! :puh: Uiteindelijk kwamen we weer terug bij waar we begonnen waren... namelijk de Brink. :schater:

Succes Bossinkje!

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Sonny.

Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi ;)

Sorry Bossinkje

Geplaatst:

Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi ;)

Sorry Bossinkje

Die van mij is net zo spotwaardig hoor.:puh:

Geplaatst:

Sorry Bossinkje

Hij bedoelt dat hij een DB9 vaker ziet dan een Ferrari, Quattroporte en Turbo S bij elkaar. ;)

Maareh, wel meer stemmen hé!!!

Geplaatst:

Vote: Bossinkje

Sonny-The-Pilot;

Opzich een mooie auto. Alleen vind ik de lijnen en die ogen niet zo mooi. Het is een mooie racewagen, maar niet voor een gezinsauto ;).

Rate: 7/10

Bossinkje:

Kijk, dit is wel mooi. Een mooie personenwagen waar ik echt van hou. Deze auto is mooie gestroomleind. Daar houd ik van.

Rate: 9/10

Geplaatst:

Ik vond deze erg moeilijk maar mijn stem gaat toch uit naar Bossinkje. Ik vind die auto gewoon zo veel op een James Bond auto lijken. :Y

Alleen vind ik de lijnen en die ogen niet zo mooi. Het is een mooie racewagen, maar niet voor een gezinsauto ;).

Uh...?? Ik snap dat niet helemaal...

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Sorry Bossinkje

Hij bedoelt dat hij een DB9 vaker ziet dan een Ferrari, Quattroporte en Turbo S bij elkaar. ;)

Hoe weet je wat ik bedoelde :puh:

Geplaatst:

Sorry Bossinkje

Hoe weet je wat ik bedoelde :puh:

Waanschijnlijk een gokje van hem. :puh:

Geplaatst:

Dit is geen chatroom, laten we het bij stemmen houden ok?

Als je dit gesprek verder wil zetten, dan via PB graag...

bij voorbaat dank

Sorry Dizzee _O_

>>> Door Dizzee: Tja zo erg is het niet, alleen wil ik dat dit topic een beetje overzichtelijk blijft, als je me begrijpt.. ;)<<<

Oké,komt voor mekaar.;)

Bewerkt: door Bossinkje
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...