Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hee, durf jij een spot duel tegen mij te houden? Voor spotwaardigen auto's kan je hier terecht. Onderwerp: Spots Soort design: Foto Size design: Je foto formaat Render: - Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M (Zo Snel Mogelijk) Opmerking: Als je niet zeker weet of je auto bv. wel een Ferrari F50 is, typ dan het kenteken in bij RDW. En ik lever mij spot in na jou spot.
Bossinkje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Mijn battle eindigt vandaag,dus neem ik hem aan.Zal mijn foto's morgen posten Hier de foto's,Succes Sonny! Aston Martin DB9 Bewerkt: 17 juni 2008 door Bossinkje
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zet in: Ferrari 308 GTB Quattrovalvole combo met een Maserati Quattroporte en een Porsche Turbo S (die zilvere Porsche) Ik heb nog meer foto's, maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal doen hé. Ik was daar aan het spotten met een vriend, zei ineens een andere spotter die erbij kwam: "Daar voor het stoplicht staat een Ferrari hé!", dus wij er vet snel heen rennen. Alleen, ik was niet tevreden met me pics, dus ik ging daarvoor erachter aan rennen, door half Laren!!! Uiteindelijk kwamen we weer terug bij waar we begonnen waren... namelijk de Brink. Succes Bossinkje!
raymono Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Mijn stem gaat naar Sonny. Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi Sorry Bossinkje
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Mijn stem gaat naar Sonny.Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi Sorry Bossinkje Die van mij is net zo spotwaardig hoor.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Mijn stem gaat naar Sonny.Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi Sorry Bossinkje Die van mij is net zo spotwaardig hoor. Hij bedoelt dat hij een DB9 vaker ziet dan een Ferrari, Quattroporte en Turbo S bij elkaar. Maareh, wel meer stemmen hé!!!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Vote: Bossinkje Sonny-The-Pilot; Opzich een mooie auto. Alleen vind ik de lijnen en die ogen niet zo mooi. Het is een mooie racewagen, maar niet voor een gezinsauto . Rate: 7/10 Bossinkje: Kijk, dit is wel mooi. Een mooie personenwagen waar ik echt van hou. Deze auto is mooie gestroomleind. Daar houd ik van. Rate: 9/10
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik vond deze erg moeilijk maar mijn stem gaat toch uit naar Bossinkje. Ik vind die auto gewoon zo veel op een James Bond auto lijken.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Alleen vind ik de lijnen en die ogen niet zo mooi. Het is een mooie racewagen, maar niet voor een gezinsauto . Uh...?? Ik snap dat niet helemaal... Bewerkt: 18 juni 2008 door Sonny-The-Pilot
raymono Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Mijn stem gaat naar Sonny.Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi Sorry Bossinkje Die van mij is net zo spotwaardig hoor. Hij bedoelt dat hij een DB9 vaker ziet dan een Ferrari, Quattroporte en Turbo S bij elkaar. Maareh, wel meer stemmen hé!!! Hoe weet je wat ik bedoelde
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Mijn stem gaat naar Sonny.Ik vindt die auto die Sonny heeft ingezet wel wat spot waardigger maar Bossinkje's foto's waren wel mooi Sorry Bossinkje Die van mij is net zo spotwaardig hoor. Hij bedoelt dat hij een DB9 vaker ziet dan een Ferrari, Quattroporte en Turbo S bij elkaar. Maareh, wel meer stemmen hé!!! Hoe weet je wat ik bedoelde Waanschijnlijk een gokje van hem.
Dizzee Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Dit is geen chatroom, laten we het bij stemmen houden ok? Als je dit gesprek verder wil zetten, dan via PB graag... bij voorbaat dank
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Sorry Dizzee >>> Door Dizzee: Tja zo erg is het niet, alleen wil ik dat dit topic een beetje overzichtelijk blijft, als je me begrijpt.. <<< Oké,komt voor mekaar. Bewerkt: 19 juni 2008 door Bossinkje
Recommended Posts