Mathiz Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) kan ieman d mij uitleggen bij vertocle bird hoe je die anderre vliegtuigjes makkelijk uit de lucht kan halen en hoe je die boten makkelijk kan vernietiggen zonder neer te storten ik heb zelf al een ding ondekt namelijk als je al de hydras opp het schip al vernietigt (behalve die je neemt) dat er nog maar een achter je aan komt B) Bewerkt: 2 maart 2005 door Mathiz Reageren
Spacecraft Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Vertical Bird heet die missie. Snap niet dat je het zo moeilijk vindt.. zeker niet als er nog maar 1 straaljager achter je aankomt. Die kun je toch simpel neerschieten? En als hij op je schiet even op het rondje drukken, dan schiet je een flare af en dan wordt jij niet geraakt.. Die boten zijn al helemaal makkelijk :huh: Liggen stil en schieten niet eens terug.. wat vind je er dan moeilijk aan? Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ik kan er niet goed mee richten :unsure: :huh: :unsure: Reageren
barto Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Het is wel Vertical Bird. Maar dat is niet erg . Ik zit ook bijna bij die missie . Als ik ze gedaanzal ik je helpen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Je moet scherpe toeren maken en tamelijk laag vliegen. Toen storte ik ook altijd in het water. En halsbrekende toeren maken Reageren
barto Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Sorry ik had nog niet gezien dat iemand je al geholpen had. Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Je moet scherpe toeren maken en tamelijk laag vliegen.Toen storte ik ook altijd in het water. En halsbrekende toeren maken bedoel je met toeren bochten?? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ik kan er niet goed mee richten :unsure: :huh: :unsure: O oke, lang geleden dat ik met de hydra heb gevlogen, maar wat ik weet is dat je met een bepaalde knop ( R1 ? ) een object kunt selecteren, en dan krijg je er zo'n groen rondje omheen. Even wachten tot die rood wordt en dan kun je schieten en zijn ze altijd raak. Als je gewoon lukraak gaat schieten kan ik begrijpen dat het moeilijker is ja. Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ik kan er niet goed mee richten :unsure: :huh: :unsure: O oke, lang geleden dat ik met de hydra heb gevlogen, maar wat ik weet is dat je met een bepaalde knop ( R1 ? ) een object kunt selecteren, en dan krijg je er zo'n groen rondje omheen. Even wachten tot die rood wordt en dan kun je schieten en zijn ze altijd raak. Als je gewoon lukraak gaat schieten kan ik begrijpen dat het moeilijker is ja. okay ik ga het proberen :lol: :lol: :lol: bedankt B) Reageren
barto Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Als je dit nog niet wist . Als je op de andere straaljager mikt . Moet je wachten tot het bolletje rond die straaljager rood word. Dan volgt de rakket de andere straaljager. Reageren
barto Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Iemand anders had beetje vlugger het getypt dan ik. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Iemand anders had beetje vlugger het getypt dan ik. Dan kun je 2 dingen doen in het vervolg: Of je gaat een typecursus volgen zodat jij in het vervolg de eerste bent, óf je wijzigt even je bericht met de Edit-knop als iemand je voor was, zodat je niet hoeft te dubbelposten Reageren
Pablo Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 nog een tip als je op de psxspeelt, houd vierkantje ingedrukt hiermee vlieg je langzamer en heb je meer tijd om het richtrondje rood te laten worden. (als je op de PC speelt moet je even kijken wat afremmen is, is de zelfde knop als gewoon remmen met de auto ,denk ik) Reageren
Darts Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 (bewerkt) Euh , hij is er nog niet eens op de PC en het is niet PSX , want die zooi(letterlijk) werd veel te duur en alleen verkocht in Japan. Het is dus PS2. Over die missie: Hou constant (meteen vanaf het begin) de R1 knop ingedrukt, zodra er een straaljager achter je aan zit: Bij die brug eronderdoor vliegen en boem weg andere Hydra's , vervolgens in hovermode door rechter anologe stick weer naar achter te duwen totdat je het beeld weer ziet verspringen en dan: Prijsschietuhhhh!! Bewerkt: 3 maart 2005 door Darts Reageren
barto Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Weet iemand waarom bij de hydra niet altijd bolletje werkt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.