Jump to content

Één goeie reden waarom GTA IV zo tof is.


DASE-Walker

Recommended Posts

het is veel realistiser het ziet er mooi en echt uit het is niet meer een spel maar een game waarin je ziet wat iwmand in zijn leven doet het is gewoon zoveel beter en echter dan San Andreas :Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er veel en veel meer dingen mogelijk zijn. ^_^

Wat kan IV meer dan SA ?

Taxi.. Vrienden opbellen. Je mobiele telefoon. Je kan uitgaan met vrienden. Je hebt een vriend die in wapens handelt. Je hebt een neef die je een gratis Taxi aanbiedt. Je kan in een glazenwasser karretje omhoog langs een gebouw. Je kan een 'Heli tour' maken. Je kan Bowlen. Je kan darten. Je kunt naar een strip club, en daar vervolgens geld uitgeven. Je kunt stenen, sigaretten en biljart ballen oppakken en weggooien. Je hebt een tol weg, waar je in het vervolg $ 5.00 moet betalen. Je kan in een Internet Café en daar vervolgens dingen bestellen of kopen of afspreken. Je hebt meer 'vecht' optie's. Je kan groot licht aan doen in een auto. Je kan je auto helemaal uit zetten. Je kan om het muurtje kijken zodat alleen je hoofd zichtbaar is. Je kan Hotdogs op straat kopen.

Moet ik nog meer dingen opnoemen ?^_^

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een enorme liefhebber van San Andreas, onder meer door de grote verschillen in de omgeving. Het ene moment was je in de grote stad, dan in een achterwijk en dan op het uitgebreide platteland. Er was zoveel verschil, dus qua omgeving haalt GTA4 het daar niet bij. Waar GTA 4 SA echter wel ver achter zich laat zijn natuurlijk de graphics. Maar wat ik echt vet vind, zijn de shootouts. De manier waarop je dekking kunt zoeken, en het schieten gaat heel makkelijk. Bij SA vond ik op de console het schieten heel moeilijk maar gta4 laat zich makkelijk besturen. De wapens komen heel realistisch over en de wapens van je tegenstander kunnen nog afgaan als je ze neerschiet en ze het wapen laten vallen. Niko schreeuwt ook heerlijk als je aan het knallen bent.

Dit alles zorgt ervoor dat je echt midden in de actie zit, dus koop GTA 4, zet je boxen lekker hard en daag de politie uit vanuit een gebouw of in een steegje. Dan merk je heel goed dat GTA4 zich onomstotelijk afscheidt van alle voorgaande edities.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...