Jump to content

Één goeie reden waarom GTA IV zo tof is.

DASE-Walker

Recommended Posts

Ik vind zelf ook dat GTA IV in een woord super is, het verdiend de cijfers, maar toch... bij San Andreas had je zoveel meer mogelijkheden.

Al die dingen zoals tol betalen is leuk en realistisch, maar toch na 100 x heb je ook geen zin meer om daar telkens voor te betalen (lijkt mij) En die strip clubs had je bij San Andreas ook, wat wel echt goed is is de mobiel van GTA IV en dat je bijv. uit kan met missie lui, en dat je een taxi kan gebruiken, maar bij San Andreas had je daarintegen nog steeds veel meer dingen, en de politie missie's zijn bijv. ook weggelaten, wat ik ook jammer vind.

Maar GTA IV heeft daarintegen wel super graphics. :7

Delen op andere websites

De stad Liberty City staat me minder aan als de staat San Andreas of de stad Vice City...

Alsnog is dit echt een spel waarin je steeds weer versteld staat van de mogelijkheden! Elke keer vindt ik het weer super vet! echt prachtig spel gewoon... Ook 1 van de mooiste spellen die ik heb grafish en tsja... super lange houdbaarheidsdatum, et blijft leuk, dan nog de online optie (als ie werkt, bij mij helaas niet echt goed, neem de moeite niet om uit te zoeken hoe ik dit kan verbeteren omdat de singleplayer tof genoeg is)

Tsja, et valt niet uit te leggen, het is zowiezo 1 van de beste games die ik heb en dat terwijl ik niet dol op zó'n grote donkere stad houdt! Tegen oblivion kan ie van mij appart nog net niet op maar voor de rest ken ik geen beter spel (San Andreas had ik in die tijd ook heel veel lol van maar dat is nu wat veroudert)

K kan et je alleen maar aanraden, het zal lang duren voordat er weer zo'n goede game komt (nieuwe Elder scrolls miss of nieuwe GTA natuurlijk)

EDIT

en de politie missie's zijn bijv. ook weggelaten

Dit is niet waar... misschien weet je het nog nietm aar het is juist 10 keer uitgebreider, als je in een politie auto zit kan je met L1 (PS3) in de politie computer komen, daar staan ten eerste de 10 most wanted criminelen in voor elk (groot) eiland (30 criminelen dus) Deze kan je stuk voor stuk opzoeken via de politie computer en ze vervolgens vermoorden en zo een goede daad doen voor de politie! Verder kan je op ''current crimes'' klikken en daar zie je vervolgens 3 willekeurige misdaden die op dat moment gebeuren, kies er 1 uit en hij wordt op je gps aangekruist en je kan erheen om je politie werk vervolgens te doen

naar mijn mening 50 x leuker, ik deed nooit viligante missions, dit doe ik graag, vooral die most wanted zijn altijd leuk!

Bewerkt: door The-oracle
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...