Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 New Verdant Meadows Na aanleiding van >>dit<< Topic, heb ik een 2e versie gemaakt! Wat vinden jullie? Rate's en Comment's? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik vind die schans aan het einde wel leuk! Maar voor de rest zijn er alleen maar een paar gebouwen en wat andere onzin bij geplaatst. Waar je verder niets mee kunt doen behalve er langs rijden en denken: 'Een gebouw, wat leuk.'' Reageren
Timske Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik vind hem best vet, mechien een idee om een eigen GTA SAMP server te maken met deze map mods erin. En hier en daar auto's en wapens spawnen en dan heb je al een goede server Groeten Tim PS: Mechien kun je ook een weg over die baan heen leggen, over al da zand bedoel ik Reageren
conversuh Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 zeer mooi, maar alleen die tv en die zetel vind ik nog al onrealistisch. Reageren
Timske Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik zie een lantaarn paal die bijna helemaal in de grond zit Mechien kun je hem hoger neerzetten Groeten Tim Reageren
js007 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 5/10 maar ik ben er niet erg voor te vinden he tis net dat je in een olirafinaderij zit Reageren
cavorpa Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 doen jullie via mapeditor zoja dan heb ik een probleem als ik iets in map editor zet dat gaat het weg. als ik sna andreas opstart dan zie ik em wel maar in die editor niet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kun je de Star/Landingsbaan asfalteren? Wanneer kan ik hem downloaden? Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kun je de Star/Landingsbaan asfalteren? Wanneer kan ik hem downloaden? Ik wil dat ook wel voor je doen hoor Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kun je de Star/Landingsbaan asfalteren? Wanneer kan ik hem downloaden? Ik wil dat ook wel voor je doen hoor Van mij mag je maar volgens mij moet je wel zijn toestemming hebben maar eigenlijk wat ik zou willen is dat het een beetje op een dorpje lijkt met huisjes aan de zijkant en net zoals bij deze mod een grote ramp aan het einde en natuurlijk een geasfalteerde baan, Wapens, voertuigen en Peds rood=doormiddel van cleo. Zwart=doormiddel van Maps Reageren
Royboow Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 t zou natuurlijk leuker zijn als je ook interiors maakt voor de gebouwen. dat je erin kan. hij is wel mooi. ik geef het een 7/10 Royboow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.