Jump to content

PC samenstellen

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand voor mij een goede en snelle PC samenstellen, met de prijs er bij en de website waar je het vandaan hebt. De prijs mag max €300 zijn, mag er natuurlijk iets overheen zitten.

Alvast bedankt!

PS. Het is bedoeld voor internet, word etc. en af en toe games. Moet wel zware games kunnen draaien.

Geplaatst:

Voor 300 euro een pc die Zware games moeten kunnen draaien? En je hebt nog geen andere onderdelen? Dan kun je het wel vergeten.

Geplaatst:
Voor 300 euro een pc die Zware games moeten kunnen draaien? En je hebt nog geen andere onderdelen? Dan kun je het wel vergeten.

Idd, als ik jou was zou ik nog een tijdje doorsparen.

Geplaatst:

Ik heb genoeg geld..sparen hoeft sowieso niet. Maar ik bedoel niet echt zware games, maar één die bijv. wel GTA IV op low moet kunnen draaien. Ik denk aan een 256MB of 512MB. En laat die zware games maar weg. Ga maar uit van: internet, office, msn etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Zit een geïntegreerde videokaart op het moederbord omdat er geen plaats meer in het budget was.

pc_300.jpg

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst: (bewerkt)

Klik

EDIT: Ik zie net dat het moederbord uATX is en de kast mATX ondersteund. Weet niet helemaal zeker of dat gaat passen...

Bewerkt: door xgaming
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Zelf met €300 euro niet redden voor een pc die GTA IV aan kan.

Als ik kijk naar mijn specificaties en dan naar Assasins Creed dan moet mijn computer toch veel werk verrichten om het grafisch compleet te maken. Als ik jou was zou ik door gaan tot de €700 euro.

Wil je echt een pc voor €300 euro? Dan raad ik je aan even goed te zoeken op marktplaats misschien heeft iemand nog een Pentium 4 voor je staan met een kleine grafische kaart. Zodat je misschien net GTA IV haalt, met lag.

Wil je een nieuwe dan zou ik deze proberen:

http://www.alternate.nl/html/product/detai...owTechData=true

Succes, maar ik denk niet dat je het met zo'n budget gaat redden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Idd, als ik jou was zou ik nog een tijdje doorsparen.

egt he want voor 300 euro heb je nog geen hd computer sherm die egt wel nodig hebt voor spellen zoals assasin creed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...